• Heey,
    Ik moest vandaag naar de ortho en hij heeft me verteld dat ik na de vakantie naar de tandarts moet, die mijn tandvlees gaat minderen, door er in te snijden enzo (met verdoving!).
    En ik zie er ontzettend tegen op. Maar als ik het niet doe, dan zit ik nog ruim 2 jaar aan de slotjes, omdat er twee kiezen doormoeten komen, maar er zit heel taai tandvlees in de weg.
    Sinds 5 december 2007 zit ik al aan de beugel, eerst een blokbeugel van 5 december 2007 t/m mei 2010. En aan de slotjes sinds februari 2010. :|
    Wat denken jullie dat ik het beste kan doen, het zo laten of naar de tandarts gaan?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zelf heb ik het ook niet zo op de tandarts. Maar ik denk dat je wel beter kunt gaan, als je sneller van je beugel af wilt.

    tandarts altijd het beste (oke bijna altijd) ;3


    Shoganai i ne~

    Ik zou in mijn tandvlees laten snijden, maar het is natuurlijk jouw keuze...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Thanks voor de snelle reacties.
    En de tandarts moest die twee kiezen trekken.
    @Glue De tandarts vind ik niks, ik haat die fluorbehandelingen vooral. Daar moest ik een keer bijna van overgeven. :(
    Ik ga maar gewoon, hopelijk is het snel gebeurd (met de beugel).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik weet het niet, want ik zelf heb nog nooit een beugel gehad. o:


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou gewoon de raad van je tandarts opvolgen. Zij weet het beste wat goed voor je is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Crystalflame schreef:
    Ik zou gewoon de raad van je tandarts opvolgen. Zij weet het beste wat goed voor je is. :Y)

    Ten eerste is het een hij. :P
    En ten tweede, ik weet niet eens zeker of m'n tandarts dat wel doet, of dat het bij iemand anders moet gebeuren.
    Ik hoop het zo dat het m'n tandarts het doet, anders zit ik er nog meer tegen op. :(


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik zit ook al 2jaar aan m'n beugel, en in jouw geval zou ik naar de tandarts gaan, omdat het zo sneller gaat.. Maar mijn tanden schieten ook aardig op (aa)


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Glue schreef:
    Zelf heb ik het ook niet zo op de tandarts. Maar ik denk dat je wel beter kunt gaan, als je sneller van je beugel af wilt.


    comfort in c h a o s

    Ik kán niet zo goed tegen die prikken, dus bij mij verdoven ze de plek voor met een zalfje, waardoor je die prik niet voelt. Héel handig, dat kun je gewoon vragen. (:


    To infinity and beyond •

    Ik zou heel eigenwijs zijn en het niet doen gewoon puur omdat ik doodsbang ben voor de tandarts x'D
    Ik heb nog nooit gaatjes gehad, wel fluorbehandelingen waarbij ik een keer de hele boel daar heb onder gekotst x'D
    Anyway mijn tandarts is niet zo aardig, hij scheld je gelijk verrot als je iets te vroeg omhoog gaat uit je stoel en hij doet altijd vet kort af en chagrijnig


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    Anyway mijn tandarts is niet zo aardig, hij scheld je gelijk verrot als je iets te vroeg omhoog gaat uit je stoel en hij doet altijd vet kort af en chagrijnig

    Wat ben ik blij dat ik een hele aardige tandarts heb. :P Nou maar hopen dat hij gaat snijden en niet iemand anders.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."