• Helleu folks!

    Ik ben echt een gigantische lange tijd niet op Q geweest, en ik mis het eigenlijk wel een beetje. Maarja dat doet er niet zo toe.

    Ik ben afgelopen 3 weken op 'schapenstage' geweest in Limburg.
    Schapenstage houd in dat ik intern intrek bij een gezin met een schapenboerderij en help met het verlossen van lammetjes. Ik doe opleiding diermanagement dus vandaar ^^
    Ik heb daar een stuk of 200 lammetjes geboren zien worden en ik wou de liefde even met jullie delen


    hehe <3
    Om t topic actief te houden: zijn er meer mensen die zulk soort ervaring hebben met het helpen bij bevallingen van dieren of dergelijk?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik herken jou nog heel goed. ^^
    Ouh, zo schattig. c:
    En nee, zelf geen ervaringen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awh, zo lief. ^^


    •*• Lululu •*•

    Awh, wat schattig. Nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar er staan wel lammetjes in de wei tegenover mijn huis. ;]

    Memoria schreef:
    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Memoria schreef:
    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Durango schreef:
    Awh, zo lief. ^^


    26 - 02 - '16

    Ooh, zo schattig! :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ahw, wat een liefie's! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is dan ook niet voor mij weggelegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm nee, ik ken je niet meer, je usernames doen me niets.
    Wat een poepie's! Ik houd van de lente, alleen jammer dat we geen mandarijnen meer kunnen eten. Ik lust die zure mandarijnen niet, die in te lente worden verkocht. Nee, de pure mandarijnen.. Hmm.. :Y)

    Ik heb d'r zelf ook geen ervaring mee, nee. ;3

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 12:39 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is echt zo schattig (:
    Ik heb alleen weleens pasgeboren biggetjes gezien op een varkenboerderij, maar ik heb ze nooit geboren zien worden. Mijn kat is wel acht jaar geleden bevallen van kittens, waar ik bij was.


    Take risks and conquer your fears.

    Aww, kleine beestjes. Die derde foto is vooral leuk. ^^
    En nee, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik ook niet helemaal de juiste persoon ben om te helpen bij bevallingen, hehe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaahw schattttiggg... Helaas heb ik geen ervaring, en ook nooit meegemaakt.. Lijkt me vet leuk om dat een keer mee te maken :3


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ahw wat lief! Ik heb er niet zoveel ervaring mee, maar woon wel in een gebied waar overal om me heen steeds meer lammetjes verschijnen.


    :)

    Wat ontzettend cute! Ik heb vroeger vaak bij mijn opa en oma gelogeerd die een hele groep geiten hadden en daar wel een paar keer een bevalling meegemaakt. Ook een keer een bevalling bij een koe op een logeerboerderij in Oostenrijk meegemaakt. Heel apart om mee te maken, maar toch ook mooi vaak.


    From these ashes, I will rise