• Helleu folks!

    Ik ben echt een gigantische lange tijd niet op Q geweest, en ik mis het eigenlijk wel een beetje. Maarja dat doet er niet zo toe.

    Ik ben afgelopen 3 weken op 'schapenstage' geweest in Limburg.
    Schapenstage houd in dat ik intern intrek bij een gezin met een schapenboerderij en help met het verlossen van lammetjes. Ik doe opleiding diermanagement dus vandaar ^^
    Ik heb daar een stuk of 200 lammetjes geboren zien worden en ik wou de liefde even met jullie delen


    hehe <3
    Om t topic actief te houden: zijn er meer mensen die zulk soort ervaring hebben met het helpen bij bevallingen van dieren of dergelijk?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik herken jou nog heel goed. ^^
    Ouh, zo schattig. c:
    En nee, zelf geen ervaringen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Awh, zo lief. ^^


    •*• Lululu •*•

    Awh, wat schattig. Nee, ik heb er geen ervaring mee. Maar er staan wel lammetjes in de wei tegenover mijn huis. ;]

    Memoria schreef:
    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Memoria schreef:
    Awh, wat lief! Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou het wel erg fascinerend vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Durango schreef:
    Awh, zo lief. ^^


    26 - 02 - '16

    Ooh, zo schattig! :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ahw, wat een liefie's! Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het is dan ook niet voor mij weggelegd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm nee, ik ken je niet meer, je usernames doen me niets.