• Waarom heb ik dit ALTIJD?!

    Ik zegt: (01:35:14)
    ik dacht al, jij hebt toch geen vriendin? XD

    Hij zegt: (01:36:10)
    officieel niet

    Ik zegt: (01:36:40)
    aha..

    Ik zegt: (01:36:42)
    maar?

    Hij zegt: (01:36:57)
    maar ik zit natuurlijk ook niet stil he

    Ik zegt: (01:37:15)
    nee snap ik

    Hij zegt: (01:37:23)

    :P

    Ik zegt: (01:37:59)
    maar meestal als jongens dat zeggen zijn ze wel bezig met iemand :') dus technisch gezien wel een beetje bezet dan

    Ik zegt: (01:38:00)

    dus 

    Ik zegt: (01:38:02)
    denk ik

    Hij zegt: (01:38:13)
    haha

    Hij zegt: (01:38:17)
    technisch gezien wel een beetje inderdaad

    Hij zegt: (01:38:48)
    het is een beetje op dat punt dat je het nietheel chill zou vinden als de een iets met iemand anders doet

    Hij zegt: (01:38:53)
    maar de vonken vliegen er niet van af verder :P

    Ik zegt: (01:39:11)
    aaah

    Hij zegt: (01:39:16)
    maar wat ik altijd heb

    Hij zegt: (01:39:21)
    dat is nogal irritant

    Ik zegt: (01:39:32)
    ?

    Hij zegt: (01:39:51)
    als je vrijgezel bent denk je constant dat je een vaste relatie wil

    Hij zegt: (01:40:10)
    en als je dan een relatie hebt dan zijn er opeens andere heel aantrekkelijke personen die zich aandienen

    Ik zegt: (01:40:22)
    thja

    Ik zegt: (01:40:33)
    dan is het maar net hoeveel je om de ander geeft denk ik..

    Hij zegt: (01:40:42)
    *my name* bij deze ik vervloek je!

    Hij zegt: (01:40:43)
    :P

    Ik zegt: (01:40:49)
    hoezo?! o_o

    Hij zegt: (01:41:05)
    omdat jij momenteel de heel aantrekkelijke andere persoon bent

    Ik zegt: (01:41:11)
    aaaah

    Ik zegt: (01:41:15)
    hmm

    Ik zegt: (01:41:29)
    ik vind het wel jammer dat je technisch gezien bezet bent :x

    Hij zegt: (01:42:00)
    ik op dit moment soms ook wel een beetje

    Hij zegt: (01:42:05)
    < 3


    Ik deel jullie mening dat het zielig is voor dat andere meisje, maar na de dingen die ik nu achter de rug heb wat relaties en liefde betreft, verdien ik ook wel een beetje geluk... Plus ze hebben niks, ze daten alleen en hij zegt zelf dat de vonken er niet vanaf springen! Maar goed, ieder een andere mening natuurlijk, ik hoop gewoon dat ik snel gelukkig word met hem of een ander persoon (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 14:29 ]


    -

    Crystalflame schreef:
    (...)

    Ah oké. Dan vind ik hem lief. (:

    Ja hij was gisteren avond ook echt nog heel lief, we hebben tot een uurtje of 3 gepraat. En hij gaf gewoon toe dat hij me een leuk meisje vind.


    -

    Aww, wat jammer! Ik vond 't wel net juist heel lief op het eind, maar helaas dat hij dan bezet is. Maar wie weet gaat het met die ander wel uit en dan ziet 'ie jou nog staan en hoop ik dat hij jou kiest <3
    En voor nu zou ik lekker vrienden met hem blijven, dan vergeet hij in elk geval niet hoe leuk je bent, mwehe :3


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Aww, wat jammer! Ik vond 't wel net juist heel lief op het eind, maar helaas dat hij dan bezet is. Maar wie weet gaat het met die ander wel uit en dan ziet 'ie jou nog staan en hoop ik dat hij jou kiest <3
    En voor nu zou ik lekker vrienden met hem blijven, dan vergeet hij in elk geval niet hoe leuk je bent, mwehe :3

    Nja ze hebben nog niks.. Dus misschien dat hij voor mij kiest als we vaker af gaan spreken en er iets gebeurd..


    -

    biebzswag schreef:
    ik hoop voor je dat ie jou kiest ! <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ben ik de enige die dit zielig vind voor dat andere meisje?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    youleftme schreef:
    (...)
    Ik hoop het we spreken binnenkort af, hopelijk is er echt een vonk! :x

    Ja, en ik hoop dat je niet gaat vreemdgaan, dan zijn jullie echt eerloze personen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cockney schreef:
    Ben ik de enige die dit zielig vind voor dat andere meisje?

    Nee, ik deel je mening ook. Ik vind dat je altijd heel sceptisch moet kijken in deze gevallen. Hoe gemakkelijk is het voor hem om die vriendin te verlaten voor in dit geval de topicstarter? Als hij nu al naar iemand anders kijkt terwijl hij officieel nog niks heeft met de ander zegt dat naar mijn mening wel wat over hoe hij over relaties denkt. En da's niet positief, kan ik je vertellen. & Hoe makkelijker dat gaat, hoe makkelijker het waarschijnlijk is dat hij youleftme hetzelfde geintje flikt.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 12:32 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    youleftme schreef:
    (...)
    Zal ik hem maar gewoon bespringen als we afspreken ;p


    Nah. Het is wel zo leuk als het van zijn kant komt, toch?
    Maar je kan het proberen. Misschien vind hij dat onweerstaanbaar =^^=


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nu eis ik foto hahaha. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb ook in een soortgelijke situatie gezeten, maar dan was ik het meisje met wie de jongen officieel niets had maar onofficieel wel. Bij ons had dat echter een goede reden, maar toen was er een meisje dat hem heel leuk vond en heeft hij het (na er goed met mij over te hebben gepraat) even met haar geprobeerd, maar zijn gevoel voor mij was sterker en toen is het tussen ons officieel geworden.
    Maar in jouw geval zegt de jongen dat de vonken er niet echt vanaf vliegen... Bij mij en mijn vriend was dat wel echt zo, dus ik hoop dan maar voor je dat hij voor jou kiest. Als hij maar niet lullig gaat doen tegen dat andere meisje.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    omg, how cute :3


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik weet 't niet hoor.. je moet ook rekening houden met dat andere meisje, vind ik. Stel je voor hoe jij je zou voelen als je op haar plaats stond. Voor de rest ben ik 't geheel eens met C18.


    "I shut my eyes in order to see.'

    biebzswag schreef:
    ik hoop voor je dat ie jou kiest ! <3

    Ik vind het eigenlijk best sneu voor dat andere meisje.. Je moet ook aan haar gevoelens denken.


    -

    Ik deel jullie mening dat het zielig is voor het andere meisje, maar ik denk nu even aan mezelf, ik heb zoveel pech gehad wat relaties en liefde betreft, dat het nu onderhand wel eens tijd word dat ik iemand vind die me echt leuk vind en daar iets vast mee kan beginnen... Hij zegt nu al dat de vonken er bij hun niet vanaf springen, misschien is dat wel met mij, ik weet het niet. Maar ik hoop gewoon dat ik nu eens geluk heb en dat het met hem misschien iets kan worden..


    -