• ..dat mijn vader overleed. Onderhand weet iedereen wel dat ik mijn vader verloren ben, omdat ik zowat ieder jaar een topic aanmaak. Ghehe :3. Normaal gesproken is het ramdepressief, omdat ik me dan heel erg slecht voel en hem heel erg mis en dan is iedereen super lief voor me en dan beurt iedereen me op en dat vind ik zo ontzettend lief van jullie! En er zijn er ook al genoeg die me nu weer allemaal berichtjes hebben gestuurd om me te ondersteunen. Jullie zijn echt schatjes! (flower)

    Deze keer is het een ander topic. Heel lang heb ik me slecht gevoeld en ben ik zelfs écht ziek geweest en functioneerde ik gewoon niet meer, maar nadat ik besloot dat ik diegene ben die mijn eigen geluk maakt, ben ik gewoon uit alles gestapt. Ik heb mijn spullen gepakt, ben ergens anders gaan wonen ben helemaal opnieuw begonnen. En omdat ik merk dat er genoeg mensen zijn waar het niet zo lekker mee loopt op Quizlet –ja ik weet dat, dat ook door de pubertijd komt- dus ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Er is niemand die zorgt voor jou geluk, dat moet je echt zelf doen. En dan kom je vanzelf de juiste personen tegen die er voor zorgen dat je gelukkig blijft en dat je leven interesant blijft :Y).

    Dus voor al die mensen die telkens anderen helpen en opbeuren. Vergeet jezelf alsjeblieft niet! Neem de gebeurtenissen in het leven niet te zwaar en zing en lach zoveel je kan, want het leven is zo veel fijner als je gelukkig bent.

    xx


    Wie du mir, so ich dir.

    Sterkte!!

    Mja, ikzelf ben nu ookal langer dan een jaar zeer down en met momenten heb ik wel eens gelukkige momenten. Ik geraak maar niet uit die put en da's echt vervelend. Ik weet wel dat het niet zomaar gaat maar mijn zelfbeeld van mezelf is zo laag dat ik niemand's complimenten geloof! Ik ben onzeker en niemand kan dat omhoog helpen, alleen maar lager laten zakken dan het al is...
    Meh, ik ga niet verder zeuren want da's de bedoeling ook niet!

    Sterkte voor jou nog 's! (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heel veel sterkte vandaag lieve Kirst!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Heel veel sterkte vandaag! Maar ook andere dagen waar je het moeilijk hebt.

    Ik zelf ben nu na een periode 'down' te zijn geweest aan het opkrabbelen. Ik wil deze periode niet down noemen, maar het zijn eerder momenten waar ik het moeilijk heb en de problemen zich steeds meer opstapelen. Dit alles heeft te maken met de thuissituatie en de problemen van mijn broer.
    In deze periode heb ik het erg moeilijk gehad, omdat je niet thuis je eigen verhaal kunt doen, omdat de voorgevallen gebeurtenissen het hele huishouden en familie in de greep had. Hierdoor kropte ik alles op, waardoor ik een emotioneel wrak ben geweest en behoefte had aan één persoon waar ik mee kon spreken, maar deze persoon is al bijna 6 jaar uit mijn midden.

    Heel veel sterkte nogmaals!


    La credenza è una medicina contro il timore

    Springfield schreef:
    Sterkte!!

    Mja, ikzelf ben nu ookal langer dan een jaar zeer down en met momenten heb ik wel eens gelukkige momenten. Ik geraak maar niet uit die put en da's echt vervelend. Ik weet wel dat het niet zomaar gaat maar mijn zelfbeeld van mezelf is zo laag dat ik niemand's complimenten geloof! Ik ben onzeker en niemand kan dat omhoog helpen, alleen maar lager laten zakken dan het al is...
    Meh, ik ga niet verder zeuren want da's de bedoeling ook niet!

    Sterkte voor jou nog 's! (flower)
    JawelJawelJawel! Dat kun je wel! Je wilt niet weten hoe ik tot mijn 17e ben geweest! Als jij in jezelf geloofd, dan kun je álles! En niet alles kan tegenlijk maar toch kom je er dan vanzelf wel! (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    TakeMeHome schreef:
    Heel veel sterkte vandaag lieve Kirst!
    Dankjewel allerliefste Ils. -knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    Sterkte vandaag <3
    En bedankt dat je mij ook wat moed in hebt gepraat!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heel veel sterkte!


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    MissNaughty schreef:
    Heel veel sterkte vandaag! Maar ook andere dagen waar je het moeilijk hebt.

    Ik zelf ben nu na een periode 'down' te zijn geweest aan het opkrabbelen. Ik wil deze periode niet down noemen, maar het zijn eerder momenten waar ik het moeilijk heb en de problemen zich steeds meer opstapelen. Dit alles heeft te maken met de thuissituatie en de problemen van mijn broer.
    In deze periode heb ik het erg moeilijk gehad, omdat je niet thuis je eigen verhaal kunt doen, omdat de voorgevallen gebeurtenissen het hele huishouden en familie in de greep had. Hierdoor kropte ik alles op, waardoor ik een emotioneel wrak ben geweest en behoefte had aan één persoon waar ik mee kon spreken, maar deze persoon is al bijna 6 jaar uit mijn midden.

    Heel veel sterkte nogmaals!
    Dankje :) Het is niet verkeerd om mensen om je heen af en toe ook eens te vertrouwen hoe erg je ook in het leven gekwetst bent. Je geeft ze infeite niets, maar je kunt er uiteindelijk veel voor terug krijgen. Zo niet, dan niet en ga je weer door. Ik was ook een opkropper, dan kun je maar beter alles eruit gooien en op alles en iedereen schreeuwen die je boos maakt/maken. Het is niet gezond je eigen lichaam te vergiftigen met woede en pijn. Uiteindelijk ben jij het allerbelangrijkste van alles en iedereen. En ja ik weet dat dat heel egoístisch klinkt, maar het is zo. Jij bent het belangrijkst, daarnaast kun je altijd anderen nog helpen. Maar eerst jij :Y). Ik denk, dat op het moment dat je zelf al weet waar het probleem of het drukpunt ligt, je er heel snel genoeg wel uit zult komen hoor. Heel veel succes nog met alles! (flower).


    Wie du mir, so ich dir.

    Je hebt echt gelijk Kirst <3 Veel sterkte, je bent echt zo'n geweldig mens.
    Na regen komt zonneschijn, ik denk dat iedereen dat meemaakt.


    Your make-up is terrible

    Jij kan die dingen zo goed verwooden hé. Dat vind ik knap van je. Ik vind het heel knap dat je ondanks alle gebeurtenissen, zo possitief in het leven staat. En dat jij die gebeurtenissen gebruikt om sterker op te worden.
    Sterkte op de dagen dat het even wat minder gaat.


    Fuck the world, I don't care.

    NikkiPedia schreef:
    Je hebt echt gelijk Kirst <3 Veel sterkte, je bent echt zo'n geweldig mens.
    Na regen komt zonneschijn, ik denk dat iedereen dat meemaakt.
    Dankje wel lieve Niksol. Al komt er geen zonneschijn, kirsten houdt ook van regen :Y). Nee maar I get your point. (:


    Wie du mir, so ich dir.

    Laeh schreef:
    Jij kan die dingen zo goed verwooden hé. Dat vind ik knap van je. Ik vind het heel knap dat je ondanks alle gebeurtenissen, zo possitief in het leven staat. En dat jij die gebeurtenissen gebruikt om sterker op te worden.
    Sterkte op de dagen dat het even wat minder gaat.
    Ghehe dankje :). Maar het leven zit toch ook vol leuke dingen, als je ze maar op de goede manier ervaart en koestert :Y) -vind ik dan-


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, respect. Maar ik zit vandaag écht in de put en ik kom er even niet uit.


    It's time to be happy again.

    respect. ;o
    nouja veel sterkte !


    Life is a beautiful struggle

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dankje wel lieve Niksol. Al komt er geen zonneschijn, kirsten houdt ook van regen :Y). Nee maar I get your point. (:


    Hahaha, lol. Ik denk dat elk leven wel ups en downs kent, de ene wat erger dan de andere, maar, wat jij al zei, het is maar net wat je er van maakt.


    Your make-up is terrible