• Helleu mensen,
    Misschien weet de helft van Quizlet al dat er een soort wedstrijd is die One Direction naar Nederland kan krijgen, en je moest een filmpje maken en de beste zou uitgekozen worden, dus ik dacht leuk ik maak een filmpje, okey, die is dus uitgekozen. EN NU MOET HIJ 5000 VIEWS KRIJGEN ALS WE WILLEN DAT 1D NAAR NEDERLAND KOMT.Dus als je lief bent, ook al ken je 1D niet, of ben je geen fan, alsjeblieft, kunnen jullie 2 minuutjes dit filmpje kijken? Alvast heel erg bedankt! :Y)



    x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Right now. Someone you haven't met is out there wondering what it would be to meet someone like you.

    Harrybo schreef:
    (...)

    Oh sorry, mag dat niet? :$

    Nee, haha x] Nooit de hele titel iig :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bronte schreef:
    Sorry, maar een filmpje gaat sowieso niet helpen om one direction naar Nederland te krijgen. sorry, ik ga niet kijken, aangezien ik daarvoor mijn muziek moet onderbreken.


    One Direction komt sowieso naar Nederland, maar als we dit allemaal winnen, komen ze als eerste naar Nederland.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    One Direction komt sowieso naar Nederland, maar als we dit allemaal winnen, komen ze als eerste naar Nederland.


    dus maakt het eigenlijk helemaal niets uit of mensen dit wel of niet doen, want ze komen hier toch wel :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb gekeken.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Gekeken
    Alleen dat ding flipt, er staat nog steeds dat er maar 219 keer gekeken is, net als 3 uur geleden O.O


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Escritura schreef:
    (...)

    dus maakt het eigenlijk helemaal niets uit of mensen dit wel of niet doen, want ze komen hier toch wel :'D


    Ach joh, het gaat toch om het idee?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Ach joh, het gaat toch om het idee?


    Jah, het was ook niet gemeen bedoeld ofzo o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    oke ik heb gekeken..

    maar op dat filmpje doen ze allemaal verdrietig ):

    maar er zijn in dat rijtje ernaast meer dan 6 video's over hetzelfde onderwerp..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Gekeken (:
    & mooi gedaan .


    Luck is an attitude ~

    supermooi filmpej!!!

    Escritura schreef:
    (...)

    Jah, het was ook niet gemeen bedoeld ofzo o.o


    Nee, nee, dat weet ik. Van mij ook niet. (:

    - leuk filmpje


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Nee, nee, dat weet ik. Van mij ook niet. (:

    - leuk filmpje


    We zijn allebei niet gemeen :Y)

    On-Topic: ik luister eigenlijk geen 1d, maar yay voor jullie fans? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Super mooi filmpje!<3


    Hope is the only thing stronger then fear

    Bronte schreef:
    Sorry, maar een filmpje gaat sowieso niet helpen om one direction naar Nederland te krijgen. sorry, ik ga niet kijken, aangezien ik daarvoor mijn muziek moet onderbreken.


    Lol, dat filmpje gaat wel helpen, want er is zo'n wedstrijd om ze naar NL te krijgen en dit filmpje hoort bij die wedstrijd.
    & lui zijn is ook een vak ja. :Y)


    Right now. Someone you haven't met is out there wondering what it would be to meet someone like you.