• Ik verveel me en eigenlijk vraag ik me af waarom jullie een bepaalde naam hebben gekozen. Is het iets speciaals, iets dat zorgt dat je je sterker voelt, iets waar je trots op bent, iets waar je fan van bent.
    I'll start:
    Ik heb voor de naam Demonio gekozen omdat ik in eerste instantie altijd de duivel al cool heb gevonden. De manier waarop mensen hem verafschuw(d)en en ha(at)ten. De naam heeft voor mij speciale betekenis omdat de duivel niet met zich laat sollen en zich door niemand laat gebruiken, dingen die mij maar al te vaak zijn overkomen. Deze naam helpt me herinneren dat ik ook een persoon ben en het recht heb om voor mezelf op te komen. Het geeft me kracht en elke keer als ik Quizlet op start bedenk ik me dat ik kan zijn wie ik wil zijn, als ik mijn best doe.
    (Y)


    Lisbeth Salander. Ze is een enorme asociaal en ze is totaal niet aardig, maar ik vind haar fantastisch. Ze is de vrouwelijke hoofdpersoon uit de Millenium-reeks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Op KLJ-kamp was het kamplied Like Glue van Sean Paul. Heerlijk om met dat lied wakker te worden! Maar daarom nam ik toen ik teurg was, Glue.

    Yoshy is de bijnaam van een Turkse zangeres (Yasemin)
    Ik vind haar cool
    Ze kan zingen,dansen,acteren en ze houdt van paars (ik ook!)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Shockwave is een transformer uit de film Transformers: Dark of the Moon en ik vond 'm wel pretty epic.
    En Shockwave is een kracht van Cole uit de game Infamous wat ook een nice game is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Carcass is de naam van een band die ik een tijdje leuk vond. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Moonwarrior nam ik omdat ik he destijds cool vond, nu vind ik hem stom en wil ik terug naar DarkSavior. Waarom DarkSavior? Nou dark, omdat ik gewoon wat heb met zwart en duisternis. Savior, omdat ik mensen help en steun als ze het moeilijk hebben. Combineer die 2 en je hebt DarkSavior ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    shockwave is een decepticon (:

    Guy Fawkes was een man die meehielp aan het buskruidverraad in 1605, hij werd gevonden in de kelders waar hij probeerde het parlement en de koning op te blazen omdat hij en anderen de regering van toen zat waren. Alleen lijken de regeringen alleen maar beroerder te worden en trekken ze de burgers alleen maar de shit in dus van mij mag ons koningshuis en al die ministers mooi een eind oprotten (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2011 - 7:02 ]

    Snickers, omdat die lekker zijn (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Illuminati omdat ik de geheime orde in de orde van de Vrijmetselaars heel interessant vind. Ze waren tegen de 'duisternis' van de kerk vroeger (paar eeuwen geleden) en brachten zo het 'licht' in de wereld. Illuminati betekent ook 'verlicht'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ahahaa ik zag het op zo'n site staan en had gewoon gedaan :p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Nou, op twitter waren ik en een vriendin dus aan het proberen Maslowgasm aan het tweeten (instead of Biebergasm ;))

    En zo is het mijn naam geworden :P


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Omdat ik Harry Potter fan ben en ik dit beest gewoon awesome vind:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Het is een mooie spreuk, het betekent aanvallen en natuurlijk omdat ik Ron er bang mee kan maken :3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het betekend 'Hemels' en ik wou een username die iets te maken had met engelen oid. :3

    Nou mijn naam komt van een liedje: Liquor and love lost van mijn favo band Bring Me The Horizon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."