• Wanneer Harry Styles’ zus zegt dat ze verkracht is stort zijn wereld in. Zijn zus durft niet meer buiten te komen en aangezien zijn moeder de hele dagen in haar bed ligt moet hij het hele gezin draaiende houden. Hij zint op wraak en wilt de verkrachter van zijn zus samen met zijn vier vrienden een lesje leren en trekt naar de villa waar hij woont. Hij ontmoet onverwachts [..], zijn zus. Eerst probeert hij via haar aan informatie over haar broer te geraken, maar langzaam groeit er meer.


    Het is gebaseerd op het boek Jij tegen mij van Jenny Downham, maar zal wellicht anders worden. One direction bestaat hier niet, maar zullen wel bijrollen spelen op Harry's werk of gewoon als zijn vrienden.

    Rollen die ik nodig heb:
    - Zus van Harry Mydirection
    - Zus van Harry Romanian
    - De jongen die beschuldigt word van de verkrachting. Romanian
    - Een paar pesters.
    - Een paar maatschappelijk werksters.
    - Verzonnen. Geen vriendinnetjes van.


    Naam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd: Tussen de 17 en de 21. Behalve voor de zusjes.
    Karakter:
    Uiterlijk: Gewoon een foto. Liefst iemand bekend, maar hoeft niet.
    Hobby's:
    Familie: Niet voor zusjes & 'verkrachter'.
    Relatie: Enkel voor pesters, maatschappelijk werkster, de jongen die beschuldigt word en verzonnen rollen.
    Extra:
    Titel?
    Waarschuwen ?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 18:17 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Titel:
    Sweet Revenge/From Sin to Love/Love the Victim/... (als ik het goed begrijp wordt de verkrachter verliefd op degene die hij verkracht heeft? ;D Of is het de zus? Dan kan het: 'Love her sister' ofzo zijn) PS: Krijg ik vermelding als het een van deze wordt ;)


    There will be a moment you realise who matters: who never did and who always will...♥ - A.F.

    LordVoldy schreef:
    Titel:
    Sweet Revenge/From Sin to Love/Love the Victim/... (als ik het goed begrijp wordt de verkrachter verliefd op degene die hij verkracht heeft? ;D Of is het de zus? Dan kan het: 'Love her sister' ofzo zijn) PS: Krijg ik vermelding als het een van deze wordt ;)

    Neen, de broer van degene die verkracht is wilt wraak op de jongen en ontmoet de zus daarvan en word verliefd op de zus van de verkrachter.


    all I want is the taste that your lips allow

    Dankje voor de rol! _O_


    Never give up the one you love.

    & wat dachten jullie van Revenge loves company?


    all I want is the taste that your lips allow