• het is heel makkelijk. een persoon vraagt iets bijv: heb je je wel eens verslapen? en de persoon daarna geeft antwoord en bedenkt een nieuwe vraag.

    heb je wel eens per ongeluk je sokken verkeerd om aangetrokken?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja xD Doe ik owk
    Heb je het weleens geflikt om iemand in het openbaar te zoenen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nope.

    Heb je ooit gespijbeld?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mja, ooit 1x één les... Waar ik me nog steeds voor schaam.
    Ben je wel eens de verkeerde bus/trein in gestapt?


    Bad decisions make good stories.

    Ja :'D
    Ben je wel eens door een dier gebeten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (huil) ja, (helaas wel)

    heb je wel eens slakken gegeten ??


    Getting Married

    Nee
    Ben je wel eens in de netels gevallen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ja =|

    Heb je wel eens zoveel gedronken dat je er zo ziek van werd en dacht dat doe ik nooit meer, en het toch de volgende x net zo hard weer doen

    Niet echt ziek maar wel slecht. Al denk ik zo'n dingen achteraf niet want daar hou ik me toch nooit aan. Ja en neen dus.

    Ben je wel eens zo boos geweest op iemand dat je die persoon echt door het raam wou smijten?

    ja.
    Ben je ooit 2x achter elkaar van de trap gevallen.


    They fell in love, didn't they?

    Nee.
    Heb je ooit al je geld uitgegeven aan zinloze dingen?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    jah>__<

    heb je ooit je agenda al helemaal vol geplakt met stikkers/plaatjes voor de school eigelijk begon??


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    jaheb je wel eens op de plee gezeten (poepend^^^)en dat er dan geen pleepapier meer was?


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Nee xD

    Heb je wel eens iets gestolen?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ja
    heb je wel eens tijdens de les iets beschamends gezegd? dat het er zomaar uitfloept zegmaar :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ja, niet alleen tijdens de les...
    Heb jij wel eens gehad dat je zo met je gedachtes ergens anders zat, dat je je met shampoo wilde inzepen onder de douche?


    "Your life. Your choice. Think about what you want."