• Op school slaan vrienden van mij me weleens op m'n kont, en dat vind ik niet erg, maar dat terzijde.
    We gingen vandaag zwemmen op school met de sportklassen -weinig meiden dus- en toen vonden mijn vrienden me er leuk uitzien en alles. Ik knuffelde met m'n crush en alles, ,maar uiteindelijk kregen anderen het voor mekaar mn bikinitopje los te maken. En nu verzint zo'n jongen, Youssef, dat ik dat leuk vond alles. Nou, dat is niet zo. Maar ik heb dus keiharde ruzie met Youssef, En nu verzint hij dus dat ik aan Vinnie en Ryan [Vinnie is m'n crush en Ryan een goede vriend] en nog meer jongens me tieten liet zien alles. Dat is niet waar. En nu schelden vrienden die ik al jaren ken me uit voor een kankerhoer, terwijl ik heel zuinig op m'n lichaam ben en dat altijd al geweest ben. En nu krijg ik van iedereen de volle laag en ze moeten me niet meer -oké dat boeit me niet- maar Youssef zei tegen mn crush dat ik 'm leuk vind en nu heb ik dat probleem dr ook bij, echt serieus ik wil ze nu allebei echt vermoorden serieus.
    Ik kan er niet tegen. In deze blog staat het hele gesprek met die vriend die ik al zo lang kende -niet die youssef, hem heb ik verwijderd- en alles.
    Maar ik wil echt weg man van deze wereld. Teveel problemen, ik heb er zóveel. Dankzij hun. Ik ben een kankerhoer. Althans dat vinden zij. Maar ik weet dat ik dat niet ben, maaar erg leuk om dat te horen is het niet, natuurlijk.
    Ze mogen doodvallen, ik word er scheitziek van. Het punt is, Youssef komt zo stoer over [althans dat probeert hij] op msn. Maar dat is-ie niet. Integendeel zelfs. Hij is zelfs bang als ie me ziet. Hij is gewoon fucking zielig. Klaar.
    Sorry, maar ik móest het kwijt.
    Oja:
    karim zegt:
    zeg dan
    Esmée de hoer. Yay. zegt:
    want? normaal was ik toch ook er nooit voor je en nu heb je me opeens nodig? ik was toch altijd zo'n vuile hoer die al die jongens aflebberde en genoot van die aandacht en dat ze me wilden verkrachten? ja toch? en youssef sprak toch de waarheid? nou dan, ga lekker naar hem toe.
    karim zegt:
    ik sna;p je ff niet
    Esmée de hoer. Yay. zegt:
    JA JIJ SNAPT ME NOOIT ALS HET JOU GODVERDOMME NIET UITKOMT

    ---

    Tja. Zo gaat dat dan he.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    karim zegt:
    oke ik geloof je sorry schat vergeef e dan ik vergaf jou toxh ook dan staan we kit
    Esmée de hoer. Yay. zegt:
    HAHAHAHAHA je denkt zeker dat dat zo makkelijk gaat? Waar je me godverdomme allemaal voor uitgemaakt hebt en alles? Rot op, dude. Had je maar eerder moeten bedenken wat je me hebt aangedaan dat dat niet handig was. Omdat je nu wil weten wie het zei omdt het eigenbelang is wilje opeens weer vrienden zijn en noem me geen schat.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Jongens kun je nooit vertrouwen... -klinkt wat cliché, weet eerlijk gezegt niet hoe ik moet geageren-. Vind het wel heeel klote voor je dat ze je dit flikken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik weet niet echt wat je kunt doen. Het enigste is met iemand praten hierover ? Met je mama, met een goede vriendin, met een familie-lid ? Met iemand waar dat je vertrouwen in hebt, in soort van vertrouwenpersoon ? Zodat je met haar / hem eens je hart kan luchten ?
    Veel sterkte, en negeer ze gewoon.


    I found myself in Wonderland.

    Beamsville schreef:
    Jongens kun je nooit vertrouwen... -klinkt wat cliché, weet eerlijk gezegt niet hoe ik moet geageren-. Vind het wel heeel klote voor je dat ze je dit flikken.


    Ja, dat blijkt wel, inderdaad. Ik ben ook zo dom geweest om die Y te vertellen dat ik Vinnie -mn crush dus- leuk vind. ><


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat is écht vreselijk...
    maar hé probeer eens met je goede vrienden te praten. Ze zijn je vrienden al heel lang. en als ze iemand anders eerder geloven dan jou. Dan tjah. geen goede vrienden toch ö?
    'xx strerkte


    Beautiful people, are people who smile.

    Giggle schreef:
    Ik weet niet echt wat je kunt doen. Het enigste is met iemand praten hierover ? Met je mama, met een goede vriendin, met een familie-lid ? Met iemand waar dat je vertrouwen in hebt, in soort van vertrouwenpersoon ? Zodat je met haar / hem eens je hart kan luchten ?
    Veel sterkte, en negeer ze gewoon.


    Tja.. Ik heb een tik dat ik altijd weer een weerwoord heb, dus ik reageer steeds maar de helft van de keren dat ze me gingen uitschelden praatte ik niet. Het hielp wel; ze hadden geen lol dus kapten dermee.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    dat is echt enorm klote
    je moet ze gewoon negeren geen aandacht aan ze besteden en uiteindelijk houden ze wel op met je hoer noemen..ben zelf ook lang zat voor hoer uitgescholden en al zonder reden en dat is uiteindelijk ook gestopt
    sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Omg wat een schijtkinderen o.o
    Sorry iets anders kan ik er niet over zeggen.
    Echt rot voor je..
    (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Beamsville schreef:
    Jongens kun je nooit vertrouwen... -klinkt wat cliché, weet eerlijk gezegt niet hoe ik moet geageren-. Vind het wel heeel klote voor je dat ze je dit flikken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat de neuk.. Leuke vriend ook en alles... Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Vind het allemaal fucked up voor je. Ik wou dat ik kon helpen, al kan ik dat helaas niet.

    Damn, sterkte met alles en ik hoop dat onze woorden je de scheiss misschien een beetje doen vergeten.

    (flower)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 22:04 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bedankt lieverds. <3


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ga zelfmoord plegen =D

    sorry neem het me niet kwalijk, k ben in een melige bui. Word niet boos aub.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je moet er gewoon bovenstaan, dan is de lol voor hen er ook zo af.
    En sterkte ermee <3


    Mew <3

    Wat erg voor je. Wat een Rotmensen, zeg. Sorry, het zijn je vrienden, maar toch is het niet leuk wat ze gedaan hebben. Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat een pleureskinderen.
    Kom maar naar mij toe, ik sla ze wel. (krul)
    Zo zie je maar weer, jongens zijn niet te vertrouwen.


    Smiling but close to tears.