• Mijn broer werkt dus bij de afdeling repro in het ziekenhuis xD
    En daar heeft hij vandaag mijn eerste verhaal van Q (You are the only cure for my pain | Fred Weasley ) in boekvorm uitgeprint 8D
    YAY!
    Dus toen kwam hij net thuis en toen gaf hij dat aan mij en toen dacht ik AAAHW C:
    Hij wou het eigenlijk als verassing doen, maar hij was de site vergeten xD Dus toen had hij aan mijn moeder gevraagd of ze het even op wou zoeken, maar zij wist het ook niet, dus had zij het weer aan mij gevraagd. Toen was het geen verassing meer xD
    Maar hij is wel heel lief C:

    Dus nu wilde ik vragen of jullie even allemaal willen zeggen dat hij lief is C: Kan ik hem dan weer laten zien 8D
    Jullie ook lieve broers/zussen/familie?

    Ps. Die titel moest gewoon even xD


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik wil ook z'n lieve broer, helaas heb ik enorme #@#%@ broer, heel af en toe is hij wel lief


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Das heel erg lief van je broer


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    OMG dat is echt aardig <3


    "Be childish. Be irresponsible. Be disrespectful. Be everything this society hates."

    Ahw, jouw broer is echt lief!
    Ik heb twee zussen en één broer, ze hebben allemaal zo hun lieve momenten ^^


    Fat chance.

    MALFOYHEAD schreef:
    Ah wat lief!


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    ahhh das supper lief


    hmm ik kan af en toe goed opschieten met mn zus maar meestal neit


    Be yourself, before you forget who that is.

    Ahw, wat lief(krul)
    Ik heb ook wel een lieve broer. Alleen gaat hij volgende maand op zichzelf wonen, dus moet ik hem missen.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Man, ik wilde dat ik een broer had die dat soort dingen voor me deed.. Maar ik heb geen broer.. Dan een zus die dat soort dingen voor me deed :] (i'm jealous :Y))
    Lieve broer!


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Dat is echt super lief <3


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Dat is echt supersweet!

    Mijn broer gaat de 24ste het huis uit, ik kijk er eigenlijk best wel tegenop!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Omg dat is zó lief :D
    Ik wou dat ik en me zusje zo goed met elkaar konden opschieten...


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Ik heb 1 zus
    en 1 halfbroertje..

    en nee.


    It's not the same without you.

    How sweet! :'D
    Mijn broer is ook heel lief, maar zoiets zou hij nooit uit zichzelf doen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is echt heellief! :'D Mijn broer is wel lief, maar jonger dan mij, dus dat zou hij niet echt doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aaaawh das super lief!
    Ik heb ook een superlieve zus, waar ik heel veel van hou! (behalve nu, wwant ik moet van de computer af omdat zij wil :s)!