• Ik denk dat jullie allemaal wel last hebben gehad ven die ongelooflijke storm nog geen uur geleden. Ook Pukkelpop, een festival in België, lijdt eronder. Er zijn tenten ingestort en al. Mijn broer zit daar momenteel en we krijgen hem maar niet aan de lijn, ik ben overbezorgd.
    Kennen jullie mensen op Pukkelpop of hebben jullie al last gehad van het weer?

    Oh my- Sharrie zit daar. D: -died-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hier is het BIJNA over. Het rommelt nog een beetje. Maar de zon schijnt alweer een beetje.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nee & nee maar ik hoop dat je snel contact krijgt met je broer en dat alles goed is (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb eigenlijk niks van gemerkt van een storm o.i.d. Maar, dat is wel kut dat je je broer niet aan de lijn krijgt.. Maar misschien is er nu wel geen bereik door dat noodweer? Of dat z'n mobiel verzopen is?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Iedereen die ik ken gaat morgen dus no worries for me.
    Ik hoop dat je snel je broer aan de lijn krijgt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Refuse schreef:
    Ik heb eigenlijk niks van gemerkt van een storm o.i.d. Maar, dat is wel kut dat je je broer niet aan de lijn krijgt.. Maar misschien is er nu wel geen bereik door dat noodweer? Of dat z'n mobiel verzopen is?

    Volgens mijn ouders zijn de lijnen overbezet omdat 60.000 man naar huis wilt bellen. Ik kan daar inkomen. Ik hoop maar dat alles goed gaat.

    Ja,mijn regio heeft het redelijk zwaar te verduren gekregen. Hopelijk heb je snel contact met je broer,maar het kan zijn omdat er zoveel aan het bellen zijn dat het netwerk overbelast is of dat er momenteel geen bereik is.

    Er zijn zwaargewonden :cccccc


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    Er zijn zwaargewonden :cccccc

    Zwaar? Omg je maakt me nu nog banger. :/

    Ja, hier is het nog steeds aan het regenen vanaf 4 uur. Veel straten afgesloten omdat ze ondergelopen zijn.
    Geen paniek voor je broer, hij is daar vast in orde hoor, als je erg gaat denken dan ga je jezelf alleen maar opfokken.=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Flawless schreef:
    Ja,mijn regio heeft het redelijk zwaar te verduren gekregen. Hopelijk heb je snel contact met je broer,maar het kan zijn omdat er zoveel aan het bellen zijn dat het netwerk overbelast is of dat er momenteel geen bereik is.

    Ja dat is al wat m'n ouders zeiden.

    Mijn broer zit daar ook .
    We gaan hem nu proberen te bellen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    hier begint de storm net..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Orchideous schreef:
    Oh my- Sharrie zit daar. D: -died-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Echt al mijn vrienden zitten daar, ik hoop dat het betert..


    Life begins at the end of your comfort zone