• klik hier.

    Secretive schreef:
    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?

    uh nee, ik snap het ook niet o.o

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:21 ]


    Me so good.

    Fuck you gast. Mijn broer zit daar, zijn vriend is misschien zwaar gewond!

    Secretive schreef:
    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?


    Het is de reactie van een of andere christen op de storm die Pukkelpop overviel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Secretive schreef:
    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?


    Nee ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oké je mag dat van mij best geloven, maar je mag dus echt niet je geloof mij strot doorduwen want dan wordt ik pist. Als je gaat lopen zeiken dat iemand dit soort shit doet omdat hij meer volgers wil, dan krijg je dus ruzie.


    Fat chance.

    Secretive schreef:
    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?


    Sex, Drugs, Rock 'n Roll, Speed, Weed, Lose Control. Peace, Pot, Tequila Shot, Jesus loves us stoned or not. .

    Square schreef:
    (...)

    Het is de reactie van een of andere christen op de storm die Pukkelpop overviel.

    Oh dankje, ik had ten eerste al geen idee waarover het ging. Verder snap ik ook bijna niets van zijn Christelijk gebrabbel, maar in zoverre ik het eruit versta, is zijn reactie gewoon ziek.


    Has no one told you she's not breathing?

    Fellatio schreef:
    Wacht, dus als ik et goed begrijp heeft God dus mensen vermoord omdat ze niet geloven ?

    Lol, misschien heeft die man die zei dat 21 mei de Dag Des Oordeels zou komen toch gelijk. Maar het zou toch pas op 21 oktober écht beginnen? XD

    ''Zaterdag 21 mei 2011 is de Dag des Oordeels, de dag dat het einde der tijden is aangebroken. Tenminste: volgens de Amerikaanse predikant Harold Camping. Mocht Camping zich vergissen (in 1994 zat hij er ook al eens naast), dan kunnen we 21 december 2012 met knikkende knieën afwachten: dat is de dag waarop volgens de Maya’s vroeger dachten dat de wereld vergaat.

    Update: de voorspeller heeft zelf ook al een nieuwe datum geprikt waarop de wereld vergaat (nadat op 21 mei niets gebeurde): 21 oktober.''

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:36 ]

    Wat een onzin :')


    -

    Minsa schreef:
    (...)
    Lol, misschien heeft die man die zei dat 21 mei de Dag Des Oordeels zou komen toch gelijk. Maar het zou toch pas op 21 oktober écht beginnen? XD

    ''Zaterdag 21 mei 2011 is de Dag des Oordeels, de dag dat het einde der tijden is aangebroken. Tenminste: volgens de Amerikaanse predikant Harold Camping. Mocht Camping zich vergissen (in 1994 zat hij er ook al eens naast), dan kunnen we 21 december 2012 met knikkende knieën afwachten: dat is de dag waarop volgens de Maya’s vroeger dachten dat de wereld vergaat.

    Update: de voorspeller heeft zelf ook al een nieuwe datum geprikt waarop de wereld vergaat (nadat op 21 mei niets gebeurde): 21 oktober.''


    ik ben in 1994 geboren.. misschien zat hij er daarom naast..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    totdat ''god'' een van hun doodmaakt, dan is het wel over :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    PUKKELxDING schreef:
    Eigenlijk vind ik het ronduit komisch.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 21:00 ]


    Let it come and let it be

    Als die gast nu voor me zou staan, ik zou hem in elkaar slaan.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Waarom maak je je hier zo kwaad om? Het is alleen maar wat hij gelooft, je maakt je er toch ook niet druk over als iemand geloofd dat ene kip een hond heet? :S

    En ach, ergens snap ik zijn punt wel N-N


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben zelf christen, maar dat gaat echt te ver, zo gaat dat echt niet gebeuren.

    Nja, sommige christen die denken dat ze alles weten pff.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.