• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh, ik zag het vandaag pas. =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Orchideous schreef:
    Die staat inderdaad weer goed, ja. Al sinds gisteren.

    Amen to Rutger. _O_

    Hee maar cuties, gaan we nog gezamenlijk een drarry story maken :)? En zo ja, wie gaat de blog starten om te regelen zodat ik die met diegene kan onderhouden? [/modkrachtpower] Het wordt vast heel awesome :D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hee maar cuties, gaan we nog gezamenlijk een drarry story maken :)? En zo ja, wie gaat de blog starten om te regelen zodat ik die met diegene kan onderhouden? [/modkrachtpower] Het wordt vast heel awesome :D

    Ik wil graag meedoen. (: Maar kun jij niet gewoon de blog starten? :'D

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik wil graag meedoen. (: Maar kun jij niet gewoon de blog starten? :'D
    Ik wil dat iemand anders er ook bij kan en ik kan niet echt iemand mijn wachtwoord geven :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik wil dat iemand anders er ook bij kan en ik kan niet echt iemand mijn wachtwoord geven :P

    Haha, oké ik snap het, maar laten we dan gewoon even wachten tot er nog iemand zich heeft aangemeld. (:

    Ik wil ook wel meedoen, of kan dat niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik deed al mee sinds vannacht of niet?

    Hahaha ja, iedereen mag meedoen, no exceptions :)


    Life is hard and then we die

    Yesyes,IEDEREEN.^^

    Hehe yay. Er was eens zo'n ding op een andere site waar alleen de "allerbeste" aan mee mochten doen, ik haat die groepjes haha =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik denk niet dat ik hier aan ga meedoen, sorry. D: Ik heb het zo al druk genoeg met al mijn stories.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik wil wel lezen enzo :')
    Maar het schrijven... mss alleen als ik echt tijd heb?
    En ik denk niet dat dat veel ga zijn,
    hoewel ik wel heeeel graag wil meedoen...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    And I'm back from Rise of the planet of the apes, en Tom was zo hot <3


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    And I'm back from Rise of the planet of the apes, en Tom was zo hot <3

    Heb je dan geen trauma net zoals mij?! D: