• Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.



    Doen of niet doen?
    Wie zou het lezen?
    Titel?


    I was an angel living in the garden of evil

    ...Nou, ik vind het niet heel origineel, sorry. Er zijn al zoveel verhalen die een beetje dezelfde soort verhaallijn hebben. Maar als je het goed uitwerkt, met niet teveel clichés, ga ik het misschien wel lezen ^^'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hm, doen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hij lijkt me wel leuk!
    Doen en je mag me wel waarschuwen.
    En als titel misschien "Lost and found"? idk


    As travars

    Doen of niet doen? Doen! Er zijn inderdaad wel verhalen met zo'n verhaallijn, maar wie weet kan jij er wel iets heel origineels van maken en bovendien ben ik toch sowieso dol op je schrijfstijl, dus je moet er wel wat van kunnen maken.
    Wie zou het lezen? *points at the Queen* Me, of course!
    Titel? Ik ben verschrikkelijk in titels, maar misschien kan je iets doen met de doos met oude spulletjes? "The box full of answers" ofzo, of gewoon "That Box" (dat is een liedje). Of "Behind the box", in elk geval, het enige wat ik kan verzinnen is iets met "Box" xd


    “Love is a contradiction.”

    Doen ! Het lijkt een beetje PLL achtig , maar het lijkt me echt awsome !
    Waarschuw je me ?

    x


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xRebel schreef:
    Doen ! Het lijkt een beetje PLL achtig , maar het lijkt me echt awsome !
    Waarschuw je me ?

    x

    Zal ik zeker doen (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Grimshaw schreef:
    Hij lijkt me wel leuk!
    Doen en je mag me wel waarschuwen.
    En als titel misschien "Lost and found"? idk

    Oké, dankje!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ballad schreef:
    Doen of niet doen? Doen! Er zijn inderdaad wel verhalen met zo'n verhaallijn, maar wie weet kan jij er wel iets heel origineels van maken en bovendien ben ik toch sowieso dol op je schrijfstijl, dus je moet er wel wat van kunnen maken.
    Wie zou het lezen? *points at the Queen* Me, of course!
    Titel? Ik ben verschrikkelijk in titels, maar misschien kan je iets doen met de doos met oude spulletjes? "The box full of answers" ofzo, of gewoon "That Box" (dat is een liedje). Of "Behind the box", in elk geval, het enige wat ik kan verzinnen is iets met "Box" xd


    Thanks, girl!


    I was an angel living in the garden of evil

    The Secret Diary staat online (: Binnenkort volgt de proloog.
    xoxo


    I was an angel living in the garden of evil

    Prologue
    One
    Two


    I was an angel living in the garden of evil

    Doen

    JChoo schreef:
    Doen


    Dit is de link naar de story ;)


    I was an angel living in the garden of evil