• Ik heb vier weken geleden of zo een aantal topics gemaakt over hoe ik me voelde en zo, dat ik constant misselijk ben en duizelig en zo. Nou, ik ben éíndelijk naar huisarts geweest, omdat ze eindelijk terug is van vakantie, en daar is goed nieuws uit gekomen.
    Ten eerste, wat niet de rede is van mijn misselijkheid, maar wel de druk op mijn hoofd en oren, is dat mijn buis van eustachius dicht zit omdat ik chronisch verkouden ben. Ik heb nu neusspray gekregen om dat weer open te krijgen dus daar ben ik ook weer vanaf ;D
    Ten tweede, de rede waarom ik zo misselijk ben elke keer, is dat ik hyperventileer, alleen niet de manier waarop iedereen hyperventileren onder ziet, dus zeg maar heel snel gaan ademhalen en naar lucht happen. Ik hyperventileer zo'n beetje onzichtbaar, klinkt raar, maar is wel zo. Als ik ademhaal, dan doe ik dat te snel, of te weinig, en dat gaat spoken in mijn lichaam, en daardoor word ik misselijk, duizelig en soms gaat het zelfs zo ver dat ik bijna flauwval.
    Het hyperventileren komt doordat ik te veel stress heb, veel te veel stress. En nu moet ik naar een psycholoog (cat)

    Goed, ik ben nu zó blij, op die psycholoog na ;D


    Destroy what destroys you.

    Goed om te horen dat je je beter voelt!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Gelukkig is het niets ernstigs! <3 Sterkte!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    FlowerRain schreef:
    Gelukkig is het niets ernstigs! <3 Sterkte!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Sterkte en beterschap!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mooi dat het goed gaat! :)

    Haha, psychologen kunnen soms ook grappig zijn hoor, ze knikken serieus altijd naar je. 8D

    Minsa schreef:
    Mooi dat het goed gaat! :)

    Haha, psychologen kunnen soms ook grappig zijn hoor, ze knikken serieus altijd naar je. 8D


    haha, ik heb een man, dus euh... D; maarja, hij gaat iets goed met me doen, dat is het betere.


    Destroy what destroys you.