• Wat kan ik doen als 13jarige als ik geld wil verdienen ?

    #important


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Smeken/slijmen bij je ouders :Y) (doe ik ook :'D)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Smeken. Bank beroven.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 16:28 ]


    Olive

    Authors schreef:
    Smeken. Bank beroven.


    En gewone voetgangers! En autos stelen!


    quidquid excusatio prandium pro

    Oppassen, klusjes doen, heitje voor karwijtje?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klusjes doen, oppassen... Als veertienjarige verdien ik daar een smak geld mee (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    MrsLovett schreef:
    Oppassen, klusjes doen, heitje voor karwijtje?
    hoe kom ik aan een oppas adressje?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Defensive schreef:
    Klusjes doen, oppassen... Als veertienjarige verdien ik daar een smak geld mee (:
    wat voor klusjes ?xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Authors schreef:
    Smeken. Bank beroven.
    ik denk dat ik een bank ga beroven :p


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Babysitten


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    PORTUGALL schreef:
    (...)hoe kom ik aan een oppas adressje?

    Vraag aan mensen die je ken. Deel folders uit/hang ze op. Weet ik het, gebruik je fantasie.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Niet veel.
    Bollenpellen/plukken/bij een boer werken (in de zomer).
    Of een baantje bij een bedrijf van een familielid, zodat je zwart kunt werken.
    Maar werken voor je geld is niet echt mogelijk.
    Op koninginnendag spullen verkopen, kan ook. (weet niet of je in België woont). Anders op rommelmarkten etc.
    Bied dingen op Internet te koop aan.
    En eentje die ikzelf nergens op vind slaan: aan je ouders vragen of je geld kunt krijgen voor extra klusjes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PORTUGALL schreef:
    (...)wat voor klusjes ?xd


    Ik maak het hele huis schoon, strijk, stofzuig en maak de wc schoon voor veertig euro per week. Maar ik denk dat je gewoon door de buurt moet gaan en vragen of iemand een klusje voor je heeft?
    En ik heb in de Jumbo een kaartje opgehangen en dankzij dat kaartje heb ik nu een oppasadres :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    meestal mag je vanaf je 13e folders lopen.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je kunt aanbieden de kamer te stofzuigen in ruil voor een euro. :Y)
    Ik denk eigenlijk dat je verder nog wat te jong bent voor een oppasadres, en officieel mag je ook nog geen bijbaantjes hebben. Maar je kunt bijvoorbeeld in de supermarkt een papiertje ophangen waarin je vraagt of je misschien iemands hond kunt uitlaten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik maak het hele huis schoon, strijk, stofzuig en maak de wc schoon voor veertig euro per week. Maar ik denk dat je gewoon door de buurt moet gaan en vragen of iemand een klusje voor je heeft?
    En ik heb in de Jumbo een kaartje opgehangen en dankzij dat kaartje heb ik nu een oppasadres :3
    oh okee, en dan schrijf je je naam en nummer erop ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co