• Dus, ik en wat vrienden hadden het plan om te gaan kamperen bij 1 van ons. Het werd een vriendin die een super grote tent heeft en een leuke tuin. We waren met 7 en het was echt zalig ! Het regende en onweerde maar gelukkig regende het niet binnen waardoor het nog leuker werd. eerst zaten we tot half 3 buiten en besloten toen in de tent te gaan om te slapen maar de jongens dachten er anders over en wouden ' een nachtje door doen ' :Y) Ze wouden overduidelijk dat wij het ook gingen doen ( Zingen, babbelen, ons bang maken, ... ) en we stonden al om 5 uur op om naar Cartoon Network te kijken --' Ik wou daarna nog slapen maar het ging gewoon niet. Nu ben ik dus nog altijd wakker en ik hoop tot 10 uur mijn ogen open te houden zodat ik mijn ritme wat behou x'D

    nog mensen met dit soort ervaringen of wat hebben jullie nog gedaan ? (:

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:11 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha, gezellig :'D en niks, nieuws afgewacht van pkp.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 18:10 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Met mijn oude groep 8 hebben we een keer met z'n alle een slaapfeestje gehad. We waren de hele nacht opgebleven met z'n allen.


    <3

    hortons schreef:
    Met mijn oude groep 8 hebben we een keer met z'n alle een slaapfeestje gehad. We waren de hele nacht opgebleven met z'n allen.

    Daarna geslapen ? Dat heb ik niet kunnen doen en damn ik ben nog nooit zo moe geweest xp


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha, leuk! Ik heb ook wel eens een paar keer zo'n nacht gehad met vrienden, soms in huis of soms in de tent. Erg gezellig!
    Ik heb vandaag genikst, geschreven en gehoopt op een Pottermore mail die niet gekomen is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Veel succes daarmee _O_


    Olive

    Elite schreef:
    (...)
    Daarna geslapen ? Dat heb ik niet kunnen doen en damn ik ben nog nooit zo moe geweest xp


    Nou, ik sliep gewoon 's avonds normale tijd weer. Ik kan 's middags gewoon echt niet slapen dan.


    <3

    Authors schreef:
    Veel succes daarmee _O_

    dankje heb even uitgerekent dat ik al 36 uur wakker ben, nooit gedacht dat IK dat ooit zou kunnen volhouden ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ja heb ook al veel meegemaakt hahah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse