• Ik heb deze in een coverstore ingediend, maar ik vind het altijd leuk om een waaier aan variatie te hebben om uit te kiezen. Als ik niet kan kiezen, dan gebruik ze wel afwisselend in de hoofdstukken. De story is nog niet begonnen, dus er staat ook geen tijddruk op. Ik heb dus liever dat je de tijd neemt voor de cover dan snel snel iets in elkaar rammelt. Ook vind ik dat er vrijheid mag zijn in het ontwerp. Als volgens jou iets niet realistisch is, werk dat dan naar je eigen hand. Ik kan me wel inbeelden dat het niet leuk is iets te maken dat je echt lelijk vindt en ik heb daar zelf niet veel besef van dusja. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Ik ben alvast benieuwd.

    Titel: Afwijkend
    Afbeeldingen:
    Deze drie facties (enkel de logo's, niet de namen)




    En ik ben niet zeker of ik deze foto zou gebruiken en dan de facties daarop:


    of een van deze foto's





    Eventuele sfeer: Moeilijk, ze is divergent, dus ze is bang, maar haar oude factie is Amity, dus ze is ook vrolijk van karakter. Ik zou zeggen, laat je gaan in wat jij denk dat het best past. Voor de achtergrond heb ik ook niet meteen een voorkeur, dus daar ben je vrij in. Afhankelijk van hoe jij werkt, zal je wel de juiste sfeer weten over te brengen. Al heb ik zelf voorkeur voor donkere/blauwe effecten.
    Eventuele voorkeur van lettertype: Maak niet uit
    Iets anders?: Bijvoorbeeld of je het zwart-wit wilt of niet, de kleurtonen die je er in wilt, dat soort dingen. Ik weet niet in hoeverre het mogelijk en mooi is om toch nog kleur in de facties te houden, anders maak het niet uit als alles naar de donkere toets gaat. Ook zou ik graag een versie hebben met en zonder titel als dat kan. (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 23:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen idee of je dit goed vindt... Ik dacht ik probeer maar eens iets , dit is de eerste keer eigenlijk dat ik eens een cover probeer te maken =)
    Met titel:


    Zonder titel:



    Links:
    Met titel: http://i61.tinypic.com/a14n61.jpg
    Zonder titel: http://i57.tinypic.com/2133ol4.jpg

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:47 ]

    Ik wil wel wat proberen maar heb met een kleine kans morgen en overmorgen tijd en anders pas vanaf het weekend maar ik kan wel al brainstormen!


    take me back to the basics and the simple life

    Is het wel een goed idee om de namen van de facties in het Engels te doen en de titel in het Nederlands?


    Your make-up is terrible

    Ik zal het ook proberen later deze dag (of morgen), het lijkt me wel leuk om te maken.


    Some people are art and do art at the same time

    Assassin schreef:
    Is het wel een goed idee om de namen van de facties in het Engels te doen en de titel in het Nederlands?
    Wel, ik wou eigenlijk enkel de logo's en niet de Namen eigenlijk. Ik pas dat morgen wel aan, want zit nu op de tablet van mijn vriend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Dus ik moet de namen weghalen?

    Shoot. Had ik een redelijke cover, eindelijk, wordt hij gewoon weggeklikt door m'n broertje. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kan wel wat proberen met photoshop, aangezien ik toch iets moet doen met m'n 90-dagen trial die volgende maand verloopt :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ja ik ga het niet meer veranderen ;) Laat het de andere maar proberen ;) Ik dacht ik kijk eens of ik nog op dat programma kan werken

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 19:37 ]

    Dat is niet erg hoor. In had er ook of niet echt op gereageerd omdat ik op een tablet zit en op die manier de foto niet zo heel goed kan bekijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I will give it a try.
    Maar ik ben niet half zo goed als anderen hier. :"D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Joch. :Y)


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb een probeersel gedaan aangezien ik nu toch de tijd en zin heb! Hopelijk vind je het iets.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb een probeersel gedaan aangezien ik nu toch de tijd en zin heb! Hopelijk vind je het iets.



    Wow! Mooi =)

    Mag ik ook andere foto's van Ellie Goulding gebruiken?

    Valkyries schreef:
    Ik heb een probeersel gedaan aangezien ik nu toch de tijd en zin heb! Hopelijk vind je het iets.



    Wow! Mooi zeg (:


    Big girls cry when their hearts are breaking