• Van een drieling, want ik eet voor zeker vier personen. Ik kan maar niet stoppen met eten. Ondertussen heb ik de hele koelkast en koekjeskast opgegeten en ik ga denk ik weldra beginnen aan ons huis (cat)
    & ik wil een subforum voor eten.

    Jullie dachten vast dat dit weer zo'n zwangerschapstopic was? (cat)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:20 ]


    Olive

    Videotape schreef:
    Misschien word je ongesteld


    Dat... is een goede verklaring volgens mij :')


    Olive

    Ik dacht inderdaad: NIET WEER ZWANGERSCHAP Ö...
    Misschien bén je zwanger, van een lintworm? Dan kun je namelijk niet echt een "vol" gevoel krijgen en eet je steeds meer (dacht ik).
    Probeer te bedenken: heb ik echt honger? Ja? dan ga ik een broodje eten. Heb ik alleen zin in iets? jammer dan, neem maar een stuk fruit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Ik dacht inderdaad: NIET WEER ZWANGERSCHAP Ö...
    Misschien bén je zwanger, van een lintworm? Dan kun je namelijk niet echt een "vol" gevoel krijgen en eet je steeds meer (dacht ik).
    Probeer te bedenken: heb ik echt honger? Ja? dan ga ik een broodje eten. Heb ik alleen zin in iets? jammer dan, neem maar een stuk fruit.


    Ik denk dat ik de rede heb gevonden, maar ik kan gewoon geen nee zeggen als er zo'n geweldige zak chips voor me staat ):


    Olive

    Mag ik helpen voor de namen van je drieling? (cat)
    Neen, ik wil ook een subforum voor eten en zo ken ik er nog wel. :'D

    Authors schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik de rede heb gevonden, maar ik kan gewoon geen nee zeggen als er zo'n geweldige zak chips voor me staat ):

    Wie wel. :9~

    Kingcrawler schreef:
    Mag ik helpen voor de namen van je drieling? (cat)
    Neen, ik wil ook een subforum voor eten en zo ken ik er nog wel. :'D


    Oh, namen. Merde, ook waar (cat) Give me some.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Oh, namen. Merde, ook waar (cat) Give me some.

    Fred, George, Alex, Miles of Isabel. (nerd)
    Of Jack of Charlie.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik de rede heb gevonden, maar ik kan gewoon geen nee zeggen als er zo'n geweldige zak chips voor me staat ):


    Inderdaad: van één zak chips kom je geen pond aan hoor! Hahahah xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Fred, George, Alex, Miles of Isabel. (nerd)
    Of Jack of Charlie.


    Ik kon het weten, echt waar (cat) Want Fred & George, daar ben je fan van, Alex van AM & Miles staat ook steeds in Chiaar haar GB. En omdat jij bij die jongens wil zitten, moet ik dus ook een Isabel hebben. En Jack van ATL? Enkel van Charlie snap ik de afkomst niet (cat)


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik kon het weten, echt waar (cat) Want Fred & George, daar ben je fan van, Alex van AM & Miles staat ook steeds in Chiaar haar GB. En omdat jij bij die jongens wil zitten, moet ik dus ook een Isabel hebben. En Jack van ATL? Enkel van Charlie snap ik de afkomst niet (cat)

    Wauw jij weet meer van mij en kent mij beter als ik had gedacht. (cat) Charlie is gewoon zo'n typische naam die wel iets heeft vind ik. En tsja, Isabel moet er inderdaad gewoon bij. :Y)

    Gringotts schreef:
    Ik wou dat ik eten had. D:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kingcrawler schreef:
    (...)
    Wauw jij weet meer van mij en kent mij beter als ik had gedacht. (cat) Charlie is gewoon zo'n typische naam die wel iets heeft vind ik. En tsja, Isabel moet er inderdaad gewoon bij. :Y)


    Ik pik wel iets mee als ik op Chiaars profiel zit :'D (gb)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:49 ]


    Olive

    Nu wil ik mijn Duitse salsa voor chips open maken en dat met chips gaan eten. :X

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:51 ]

    Authors schreef:
    (...)

    Ik pik wel iets mee als ik op Chiaars profiel zit :'D (gb)

    Ja, dat gebeurt wel eens hè. :'D
    Nou proficiat allesinds met de kleintjes. Laat meteen ook weten met een topic wanneer ze er zijn!

    Geniale titel

    Ik heb helemaal geen honger. Kon amper mijn avond eten op en het heerlijke chocolade toetje heb ik laten staan. :(


    Happy Birthday my Potter!