• Mijn vader wil altijd het nieuwste model mobiel dus zijn Samsung galaxy note 3 vervangen worden voor wen note 4. Nou vind ik de note mobiel serie echt ontzettend mooi (en ***** duur) en was mijn oude mobiel aan vervanging toe. Dus ik mocht zijn oude mobiel wel overkopen. Vandaag hadden we gebeld (ik woon bij mijn moeder) en nu mag ik van de week die mobiel. Ik krijg hem (tenzij ik zal dan moet ik hem terug betalen). Ik ben echt blij en kan niet wachten tot ik hem heb.

    vraagje:
    Wat voor mobiel hebben jullie en welke zou je willen?


    ©1998

    Wat leuk voor je. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oooeeh nice. ^^

    Ik heb een Samsung Galaxy S2 en het kan me echt niets schelen. Haha


    wat was dit ookalweer

    Super fijn. Ik wil een nieuwe, maar ik weet welke. Sowieso een dualsim.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb de Samsung Galaxy Trend Plus. Ik had hiervoor ook de oude mobiel van mijn vader, maar die flipte elke keer dus die was ook aan vervanging toe.

    Ik heb een Samsung galaxy note 3, haha, en ik zou hem niet willen inruilen voor een andere mobiel. Misschien de note 4, maar ik vind het eigenlijk wel prima zo.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik heb de Samsung Galaxy Trend Plus. Ik had hiervoor ook de oude mobiel van mijn vader, maar die flipte elke keer dus die was ook aan vervanging toe.


    Gelukkig is mijn vader zo zuinig op dat ding geweest dat ze in de winkel zeiden dat ding nog zo goed was dat hij nog wel €300 waard was (Mooie zin).


    ©1998

    Samsung Galaxy S3, die nieuwe S6 is mooi! Die wil ik wel graag! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nice :3
    Ik heb een Nokia Lumia 640XL. Dat scherm is huge (bloos) en hij is zoo fijn :) behalve dat ik er met facebook een beetje naast klik telkens, met de terug knop in in plaats daarvan op die 'vind-ik-leuk' button van de messenger in chats klik...like, ik heb een 5,7 inch scherm en klik verkeerd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb een iPhone 4, en ik wil geen andere :'3
    Eventueel een iPhone 5, als het echt zou moeten, maar liever een gewone 4.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Super leuk voor jou!

    Ik heb een Nokia Lumia 520 (als dat ding het ooit begeeft wil ik dezelfde, eventueel wel een recentere versie) maar voor 99 euro en een gratis simkaart kon ik echt niet sukkelen. Werkt perfectomundo! (:


    We are only a moment.

    Super leuk! Samsungs zijn echt goede gsm's. :3 Ik heb zelf een Samsung Galaxy S3 en daar ben ik heel blij mee. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb een "Samsung Galaxy Trend Plus" en ik ben er eigenlijk wel tevreden mee. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini. Maar ik wil graag een Samsung Galaxy S6 ^^


    -

    Ik heb een Samsung galaxy S4 en wil geen andere. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heb een iPhone 5s, maar zou het liefst een Samsung Rouge willen hebben.