• Ik denk dat er heel veel van jullie zijn die oppassen/opgepast hebben. Ik ook, maar dat doe ik nu niet meer. Anyways, ik vroeg me af waar jullie de oppasadressen vandaan halen.
    Want mijn nichtje (14) wil dit dus gaan doen, maar ze weet niet hoe. Ze kan niet bij iemand in de familie oppassen en het moet in de buurt zijn, omdat ze niet midden in de nacht alleen over straat mag. Ze durft niet zomaar bij de buren aan te bellen en te zeggen: "Hi, ik wil oppassen" ofzoiets.. Een briefje in de supermarkt ophangen mag ook niet, omdat haar ouders er zeker van willen zijn dat deze persoon betrouwbaar is. Any ideas?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nee, nooit opgepast.. Zou niet weten waarom ik dat zou doen, maarja. Briefje ophangen bij supermarkt, dan gaan de ouders daar heen en ontmoeten die mensen en keuren ze dan goed of niet? Weten ze waar hun dochter zit. Ze kunnen ook afspreken dat ze om de zoveel tijd eve belt of alels goed gaat ofzo. Dunno.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    zoveel mogelijk mensen vertellen dat je graag wilt oppassen. Ik kreeg altijd via via een kindje aangeboden. 14 is trouwens nog aardig jong, heeft ze een een jongere broertje/zusje? dan misschien de vrienden daarvan?

    Balletminded schreef:
    zoveel mogelijk mensen vertellen dat je graag wilt oppassen. Ik kreeg altijd via via een kindje aangeboden. 14 is trouwens nog aardig jong, heeft ze een een jongere broertje/zusje? dan misschien de vrienden daarvan?


    Nee, ze is enigkind. Het is ook redelijk jong, maar een paar van haar vriendinnen doen het ook en dat gaat allemaal prima.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb hele leuke neefjes, ik lees ze gewoon een sprookje voor, doe ze in bad, afdrogen, pyjama aan en HUP in bed ermee! Dan kun je gewoon op de bank gaan zitten en een film kijken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn moeder werkte bij een kinderopvang en een collega hoorde van mensen die hier net kwamen wonen dat ze een oppas zochten en ze dacht gelijk aan mij (: En via die mensen heb ik weer een ander adres gekregen.


    -

    Genius schreef:
    Mijn moeder werkte bij een kinderopvang en een collega hoorde van mensen die hier net kwamen wonen dat ze een oppas zochten en ze dacht gelijk aan mij (: En via die mensen heb ik weer een ander adres gekregen.


    De moeder van een vriendin van me werkt op de peuterspeelzaal, misschien dat ik het daar eens aan moet vragen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?