• Wij waren zowel gechoqueerd als gefascineerd toen we dit zagen: een tienjarig topmodel genaamd Thylane Lena-Rose Blondeau. Het Franse meisje heeft al ontelbare shoots achter de rug en sierde zelfs de cover van de Vogue Enfants. Op het internet zijn er al blogs en Tumblr pagina’s gewijd aan haar, waarop te zien is hoeveel ervaring ze al heeft kunnen opdoen.
    Hoewel wij het ergens vreemd vinden dat zo’n jong meisje al topmodel is, zijn we tegelijkertijd ontzettend gefascineerd door haar schoonheid. Thylane heeft een bijna onwerkelijk mooi gezicht en wij verwachten dat we haar nog vaak zullen zien op vele covers. Ongeacht of je dit gepast vindt of niet: wij denken dat weinigen kunnen ontkennen dat ze het als model fantastisch doet.


    Wat vinden jullie hiervan ?
    Ik vind haar foto's wel mooi & ze is wel knap, maar ik vind haar niet prachtig. & ik vind inderdaad dat 10 jaar jong is. Hoewel, eigenlijk kan je het vergelijken met acteren of zingen, right ? Willow Smith is ook pas 10 jaar, & Mary-kate & Ashley waren baby's toen ze voor het eerst op tv kwamen. Maar toch, als model, tussen al die volwassenen, vind ik het wel erg jong.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 1:12 ]


    Save me from myself.

    Ik vind haar wel mooi maar tien jaar is véél te jong om in het modewereldje te zitten. Dat meisje kan niet normaal naar school gaan en plezier maken, zoals haar leeftijdsgenootjes. Dat vind ik erg jammer, dat meisje moet haar jeugd toch missen?


    comfort in c h a o s

    Ze is bloedmooi, en ze heeft zelf ook zitten zeggen dat ze het graag doet. Ik heb er helemaal niets op tegen.


    cupcake unicorns

    Ik zou haar ouders aanklagen voor kindermishandeling. No shit.


    Olive

    Ze is een mooi meisje alleen is 10 jaar nog jong, maar als ze het graag doet dan moet ze verder doen (:


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    CountMeIn schreef:
    Haar gezichtje heeft een aparte vorm. De grote, amandelvormige ogen en de volle lippen maken haar een jong schoonheidsideaal, hoewel ze niet ge-wel-dig mooi is.
    Maar haar gezichtsuitdrukkingen en emoties die ze toont op de foto's, zijn geweldig verbeeld.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Uneventful schreef:
    Ik vind haar niet knap, en te jong.(cat)

    Ik vind haar niet bijzonder mooi, to be honest.
    En wees eerlijk, je bent gewoon ziek in je hoofd als je dit met een tienjarige doet:


    Die lui kijken alleen naar de flappen, niet naar 't feit dat ze zo iemand zeer waarschijnlijk voorgoed verpesten.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik vind haar niet bijzonder mooi, to be honest.
    En wees eerlijk, je bent gewoon ziek in je hoofd als je dit met een tienjarige doet:


    Die lui kijken alleen naar de flappen, niet naar 't feit dat ze zo iemand zeer waarschijnlijk voorgoed verpesten.


    ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, da's lelijk D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Sommige foto's van haar zijn abnormaal, alsof ze twintig is --'
    Dat doe je niet met een tien-jarig kind.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ik vind haar lippen een beetje raar, verder vind ik haar echt mooi,
    maar seriously, 10 jaar o____O
    dat die ouders het goed vinden!
    ze kan dus geen normaal leven leiden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ze is tien. Prima als ze haar knap vinden, maar wacht tot ze 18 is en ga dan verder. Nu moet ze kind zijn. Punt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen


    Ik moet eerlijk zeggen, ik vind haar echt prachtig. Ze heeft zo'n 'perfect' gezicht en ik snap heel goed dat ze het tot model schopt. Ik vind het geweldig voor haar, maar eerlijk gezegd vind ik haar té jong. Een kind van tien hoort haar niet als een volwassene te gedragen, hoeft nog geen kledij en hakken te dragen voor een tiener of ouder. Ze hoort te spelen en niet de verantwoordelijkheid te dragen die een topmodel hoort te dragen. Topmodellen klagen al over het zware werk en dat het niet te onderschatten is en dan stoppen ze zo'n jong meisje al in die branche. Voor mij gaat het te ver. En al zeker als je naar de foto's kijkt die Cinna gepost heeft. Maar hé, Pauline Grossen was ook zo jong toen ze begon aan een goede carrière en zij geniet er met volle teugen van. Maar toch, voor mij vind ik die leeftijd te jong.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb geen probleem met jonge modellen(zolang er maar goed op ze word gepast). Je kan moeilijk een volwassene kinderkleding laten dragen.
    Maar die foto's van haar zijn gewoonweg fout!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Authors schreef:
    Ik zou haar ouders aanklagen voor kindermishandeling. No shit.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wedden dat ze over drie jaar gaan zeuren dat ze moet afvallen? Iig, ze is wel mooi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking