• Wij waren zowel gechoqueerd als gefascineerd toen we dit zagen: een tienjarig topmodel genaamd Thylane Lena-Rose Blondeau. Het Franse meisje heeft al ontelbare shoots achter de rug en sierde zelfs de cover van de Vogue Enfants. Op het internet zijn er al blogs en Tumblr pagina’s gewijd aan haar, waarop te zien is hoeveel ervaring ze al heeft kunnen opdoen.
    Hoewel wij het ergens vreemd vinden dat zo’n jong meisje al topmodel is, zijn we tegelijkertijd ontzettend gefascineerd door haar schoonheid. Thylane heeft een bijna onwerkelijk mooi gezicht en wij verwachten dat we haar nog vaak zullen zien op vele covers. Ongeacht of je dit gepast vindt of niet: wij denken dat weinigen kunnen ontkennen dat ze het als model fantastisch doet.


    Wat vinden jullie hiervan ?
    Ik vind haar foto's wel mooi & ze is wel knap, maar ik vind haar niet prachtig. & ik vind inderdaad dat 10 jaar jong is. Hoewel, eigenlijk kan je het vergelijken met acteren of zingen, right ? Willow Smith is ook pas 10 jaar, & Mary-kate & Ashley waren baby's toen ze voor het eerst op tv kwamen. Maar toch, als model, tussen al die volwassenen, vind ik het wel erg jong.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 1:12 ]


    Save me from myself.

    Ze is wel knap, maar ik vind gewoon dat 10 te jong is om al een carriere als model te beginnen. Laat het kind eerst een gewone jeugd hebben, dan is er een veel grotere kans dat ze zich als volwassene normaal blijft gedragen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke ik moest haar echt even Googlen. Ze is een leuke meid, vooral voor haar leeftijd. Maar foto's zoals deze als model-foto kan echt niet hoor:



    Aan de andere kant. Acteurs/actrices en zangers/zangeressen beginnen ook zo vroeg mogelijk tegenwoordig. Dus waarom Thylane niet, denk ik dan. Dat kind van Will Smith, Willow, is ook pas tien en heeft een videoclip.


    Here & Now

    Nightingale schreef:
    Wauw, ik vind 't knap dat ze dit al op haar 10e doet. En like you guys said; het is een mooi meisje, maar niet gruwelijk knap. Maargoed. Tegenwoordig zijn er zoveel mini-sterretjes van 10/11 jaar.


    I love you Tim

    in de uk is er een miss verkiezing voor meisjes rond de 12,
    vind je dat er dan niet over??
    On-topic: sommige foto's gaan er echt ver over
    ze is 10 geen 20


    Cool, neat, swell -Cry

    Ze heeft lelijke lippen. :x


    Let the Night embrace you

    Ik vind haar beeldschoon, maar ze is te jong. Laat haar een kind zijn.:'D


    everything, in time

    Ik vind haar veel te jong en sommige foto's vind ik echt niet kunnen voor haar leeftijd, maar ze is inderdaad wel mooi en als ze dit graag doet, moet ze gewoon verderdoen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 15:13 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ze is wel mooi, maar die foto's op dat blad zijn afschúwelijk. En ze is te jong.


    Alis volat propriis.

    Ik vind haar prachtig en kunnen we nou alsjeblieft voor 1 keer niet zeuren?
    Dat kind heeft al een carriere en is al bekend, dus jullie kunnen haar niet opeens laten stoppen. Ze heeft ouders die zelf wel weten wat ze doen + ze heeft zelf ook een mening


    Today will be Girl's Day party with you~

    Void schreef:
    Ik vind haar beeldschoon, maar ze is te jong. Laat haar een kind zijn.:'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze staat al op foto's zonder topje. Niet dat ze echt borsten zal hebben, maar hoe gaat dat er later aan toe? (cat)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 15:36 ]


    Smile and live.

    Yoseob schreef:
    Ik vind haar prachtig en kunnen we nou alsjeblieft voor 1 keer niet zeuren?
    Dat kind heeft al een carriere en is al bekend, dus jullie kunnen haar niet opeens laten stoppen. Ze heeft ouders die zelf wel weten wat ze doen + ze heeft zelf ook een mening

    Dat zeg je over een kind van 10? Die zich zó gemakkelijk laat beïnvloeden door de mening va haar ouders.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Dat zeg je over een kind van 10? Die zich zó gemakkelijk laat beïnvloeden door de mening va haar ouders.
    Kinderen zijn jong, maar niet achterlijk ze weten/kunnen meer dan wij denken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)Kinderen zijn jong, maar niet achterlijk ze weten/kunnen meer dan wij denken.

    Ik zeg niet dat ze achterlijk zijn :'D Maar de ouders spelen hierin ook een rol. Kinderen zijn nu eenmaal makkelijk te beïnvloeden. Die 'mening' is haar waarschijnlijk ingeprent door haar ouders [: Da's wat ik denk ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ze achterlijk zijn :'D Maar de ouders spelen hierin ook een rol. Kinderen zijn nu eenmaal makkelijk te beïnvloeden. Die 'mening' is haar waarschijnlijk ingeprent door haar ouders [: Da's wat ik denk ^^
    Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, want das iets wat velen zeggen.
    En we weten helaas niet of ze het zelf wilde, maar stel je voor dat ze het wilde dan zitten wij(algemeen, dus niet iedereen) nu eigenlijk op die ouders te kiffen. Maar dat horen we wel over 10 jaar


    Today will be Girl's Day party with you~