• Ik ben pissig op mijn bff omdat ze het altijd te druk heeft met 'vrienden'. Blijkbaar heeft ze het te druk voor mij. Tss. Dat noemt zich een beste vriendin ;/

    We hebben al 2 weken niet afgesproken, terwijl ik haar zeker al 6 keer heb gevraagd iets te doen. Vandaag zouden we gaan shoppen, maar blijkbaar heeft ze nu met iemand afgesproken en moet dat meisje ook mee. Ze zegt ook dat ze niet lang kan blijven in de stad, terwijl we hadden afgesproken om de héle dag in de stad te blijven met z'n 2..

    Grr.
    Ik heb het gevoel alsof ik alleen niet goed genoeg voor d'r ben. Want áltijd als we in de stad zijn is het : zullen we 'die' en 'die' ook meevragen? Bijna NOOIT zijn we nog met z'n 2 ;/

    En ik doe mijn best om onze vriendschap te behouden, maar het lijkt alsof het haar allemaal niks boeit ;l Ook voelt het alsof ze mij gebruikt om vrienden te krijgen, omdat ze dat zelf blijkbaar niet kan.

    Nah ik heb geen zin meer om met haar na de stad te gaan, bah.
    wat een zeikverhaal, sorry


    Me so good.

    :O Dat is echt heeeeel irritant. Ik had dat ook met 2 vriendinnen van mij, dus misschien moet je er even met haar over praten, ik denk dat ze het vast wel begrijpt.
    Succes!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    :O Dat is echt heeeeel irritant. Ik had dat ook met 2 vriendinnen van mij, dus misschien moet je er even met haar over praten, ik denk dat ze het vast wel begrijpt.
    Succes!

    Mijn bff kan niet tegen kritiek, en dan praat ze de rest van de vakantie niet meer tegen me. (';


    Me so good.

    Misschien moet je dan ook gewoon niet gaan?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 11:42 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Misschien moet je dan ook gewoon niet gaan?

    Ik denk idd dat ik niet mee ga. ;/
    Maar ik had er kinda naar uitgekeken, ik dacht dat we weer eens lol konden hebben met z'n 2. Maar nee hoor >.<


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    Mijn bff kan niet tegen kritiek, en dan praat ze de rest van de vakantie niet meer tegen me. (';


    Ik denk dat ze nu ook niet echt veel tegen je praat, dus wat heb je te verliezen?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    Ik denk dat ze nu ook niet echt veel tegen je praat, dus wat heb je te verliezen?

    um kweenie ;$

    Ik heb net mijn nicht gesmst, en gevraagd of zij ook meegaat na de stad. Dan zijn we met 4. En kan ik met haar een cadeautje kopen, want ik weet zeker dat mijn bff daar geen tijd/zin in heeft want die dnekt toch alleen aan zichzelf. stommerd ;x


    Me so good.

    Sweden schreef:
    (...)
    um kweenie ;$

    Ik heb net mijn nicht gesmst, en gevraagd of zij ook meegaat na de stad. Dan zijn we met 4. En kan ik met haar een cadeautje kopen, want ik weet zeker dat mijn bff daar geen tijd/zin in heeft want die dnekt toch alleen aan zichzelf. stommerd ;x


    lol, ik hoop voor je dat je nicht meegaat, maar ik denk dat praten beter helpt :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    zeiken mag hoor, en het is logisch dat je je in de steek gelaten voelt. ze is nou niet echt een goede vriendin en hoe hard het ook klinkt, ik zou haar dumpen. ze doet niet eens haar best -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ja ik heb ook zo'n vriendin
    die zegt ook soms; zullen we die meevragen
    terwijl ik daar dan geen zin in heb
    maar gelukkig doet ze dat maar zelden
    maar ik weet het het is irri als opeens iedereen mee moet terwijl je dacht met zn tweëen af te spreken


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing