• Hee Mensjes!
    Ik verveel me, En wou dus ff wat mededelen.in myn klas zit een meisje En die kwam vandaag zo naar me toe,Dat ze ontmaagd was door haar vriendje,Dus ik was blij voor haar ofsoox'] Naja, Ik wist niet wat ik moest zijn? Maar.. Daarna zei ze; Ja 2 vriendinnen van mij zijn ook al ontmaagd! Wel toevallig hea, Eerst hun,En nu ik, Echt vet lollig. Dat zei ze.Ik dacht egt zo van, Wtf, Je gaat tog pas met je vriendje naar bed,Als je het EGT zelf wil.en er aan toe bent, En je doet het gwn op je eigen tijdd tog? tog niet omdat je vriendinnen al ontmaagd zijn?!!

    Wat vinden jullie daarvan! Ö

    xx
    En bedankt voor het meelezen x'D

    (flower)

    Sommige zeggen het ook als het helemaal niet waar is , Dan voelen ze zich gwn groter en volwassener. x3


    A. ikmisje.

    Nou, ik zou het alleen doen als ik er klaar voor ben. Niet omdat iemand van mijn vrienden het al gedaan hebben ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik hoor tegenwoordig ook allemaal verhalen over batsavontuurtjes, maar dan vind ik echt dat ze dat voor zich moeten houden. Zoiets hoef ik echt niet te weten.


    blame the bully.

    Sommige zeggen het ook als het helemaal niet waar is , Dan voelen ze zich gwn groter en volwassener. x3


    Jaa dat is ook zo.Maar Dit meisje was al vaker naar me toe gekomen,Dat ze het al wel wilde,En dat ze het al BIJNA had gedaan.Maar dit keer dus egt, Maar.. ze zei het op de manier van ; Ja omdat ik maar net zo stoer moest zijn als myn vriendinnen.
    >< Ik vind dat egt zielig Ö

    De meesten die hierover opscheppen zijn juist niet ontmaagd. x__x

    Omg wat zielig.
    Haha, toen ik de titel las, dacht ik dat jij ontmaagd was ofzo. [/off topic]Maar ik vind het een beetje zielig. :S


    You move me ......... Kurt

    Ik hou zo iets togh echt voor me tegen die tijd:P


    Tears are crashing out of my eyes

    weetje ik doe het pas als ik er klaar voor ben


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik doe het pas als ik het wil, en dat is nu nog niet, anders had ik het wel al gedaan maar ik wil het gewoon nog niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik hou zo iets togh echt voor me tegen die tijd:P

    Inderdaad, daar hebben anderen geen zaken mee.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dan ben je best sneu.
    Weetje, zo van die mensen die echt like omg ik ben ontmaagd gaan lullen, zijn echt hopeloos, of hebben 'het' nog niet eens gedaan hoor ..
    Want als dat wel zo is, ga je dat niet vertellen denk ik? Teminste, als ik het had gedaan zou ik het voor me houden..


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    weetje ik doe het pas als ik er klaar voor ben



    Idd! Ik dus ook.
    Ik ga echt niet met iemand doen,Omdat het moet omdat me vriendinnen het al gedaan hebben.Okeé,Ik snap dat sommige mensen zich dan lager voelen ofsoo, maar wtf,Datt,, zou egt dom zijn,Want van wel sex hebben, ben je egt niet MEEEER hoor x'D

    x

    Omg wat zielig.
    Haha, toen ik de titel las, dacht ik dat jij ontmaagd was ofzo. [/off topic]Maar ik vind het een beetje zielig. :S


    Haha!
    Als ik ontmaagd zou zyn,Zet ik het hiier egt niet neer orr x']
    dat zou egt zielig zyn van my ><
    Neeeii,Dankje.Zo zit ik niet in elkaar hoor
    haha! <3

    x

    Gwn Zelfde mening ^^

    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Ik vind het zielig als je erover opschept. -_-' Vaak is het niet eens waar. ^^