• Oke, ik ga dus in september beginnen met Economie - 5 uur wiskunde en ga dan in het vijfde hoogstwaarschijnlijk over naar Economie - Moderne talen. Nu is mijn vraag, als ik mijn ASO diploma heb, kan ik dan criminologie gaan studeren, of moet ik daarvoor Humane Wetenschappen doen, zodat ik bv. gedragswetenschappen heb? Of maakt dat totaal niks uit? Ik vind hier namelijk niks over op het internet, vandaar dat ik het zo even vraag :3


    Olive

    Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit.

    Staat het ook niet op de website van de universteiten?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:10 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    je hoeft helemaal geen HuWe gedaan te hebben voor criminologie (:

    het vergemakkelijkt wel een beetje (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 14:12 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Neen, da hoeft niet.

    Pemberley schreef:
    Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit.

    Staat het ook niet op de website van de universteiten?


    Nein, niet dat ik heb gevonden (:


    Olive

    Weatherby schreef:
    je hoeft helemaal geen HuWe gedaan te hebben voor criminologie (:

    het vergemakkelijkt wel een beetje (:


    Oke dan :Y) Gelukkig :Y)


    Olive

    Kan je wel van wiskunde naar talen overstappen? Want ik doe Latijn-wiskunde, en ik mag geen talen meer gaan doen.

    Maar normaal kan je wel gewoon criminologie gaan volgen hoor. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat maakt niks uit normaal.
    Een van mijn beste vriendinnen gaat vanaf september criminologie studeren en zij heeft wetenschappen - wiskunde gedaan en zij kan dat ook gewoon gaan doen. Een goede leerkracht van me ooit heeft ook criminologie gedaan en zij kwam van latijn dus dat gaat allemaal. :')
    Heel interessante richting lijkt me maar ik zou dat nooit aan kunnen, ahum. (krul)

    Nee hoor, je kan gerust criminologie doen (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan gerust criminologie doen, maar als je humane volgt zal het wel veel gemakkelijker zijn, aangezien je anders erg veel leerstof hebt gemist.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 21:52 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben geen Belg, maar mij lijkt dat dat niet hoeft. Maar Humane zou het wel beter te begrijpen maken, als een soort voorbereiding op Criminologie :3


    Let it come and let it be

    maakt niets uit hoor (: in mijn school zitten mensen van TSO en ik volg een taalopleiding.. je moet heus niet moderne talen gevolgd hebben, al hebben de meesten dat wel gedaan (:
    je kan het anders eens navragen op zo'n sid-in beurs!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 22:33 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik doe ook Ecnomie moderne talen en tegen mij zeiden ze eens dat je nog heel veel met die richting kunt doen, dus ik denk het wel (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hey, ik doe ook economie wel 4uur wiskunde en in het vijfde jaar ga ik ook Economie Moderne talen doen. Maar later dus wil ik ook criminologie doen en ik heb al gezocht en gevraagt er achter en je kan dat doen hoor met Economie je hoeft niet persé Humane wetenschappen te doen (:

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 18:34 ]


    count the blessings

    DrarryOn schreef:
    je hoeft helemaal geen HuWe gedaan te hebben voor criminologie (:

    het vergemakkelijkt wel een beetje (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik weet er niet veel van. Ik doe ASO en zit pas in het derde :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.