• Long Topic Alert.

    Want mijn ouders hebben het op dit moment te druk.:'D Maar ik heb het gevoel dat er iets echt niet goed zit in mijn lichaam. Zelf durf/wil ik niet naar de dokter, want misschien is dit wel gewoon allemaal aanstellerij, maar eh.. Ik, weet ik het, ik zou het fijn vinden als iemand iets meer zou weten dan dat ik doe. (:
    Ik ga het even opsommen, dat is makkelijker.
    - Ik ben bijna 24/7 moe (dan moet ik er wel even bij vertellen dat ik CVS heb) en wil alleen maar slapen.
    - Ik heb last van random bloedneuzen, die dan zeker 5/10 minuten duren. Hier had ik altijd al last van, maar het is wat erger geworden.
    - Ik ben soms ongelooflijk duizelig. Alles draait en ik moet me echt aan iets vasthouden, omdat ik anders bang ben dat ik flauw zal vallen.
    - Ik kan maar weinig eten, na een klein beetje zit ik al bomvol en ben ik echt ongelooflijk misselijk. Soms begint dit al bij alleen de geur van eten al.
    - Mijn ogen zijn ontzettend droog, ik moet haast om de twee seconden knipperen, anders gaan ze serieus pijn doen. Meestal knippert een mens ééns in de zes seconden.
    - Stemmingswisseling, daar heb ik ook last van, van blij naar boos, vrolijk naar chagrijnig en ik kan soms ineens in huilen uitbarsten.

    Ik kom eigenlijk net uit het ziekenhuis, omdat ik na een insectenbeet een dik been kreeg, gevolgd door koorts. Een dokter vroeg of ik kon vertellen wat ik voelde, ik heb hem alleen de dingen verteld met betrekking tot mijn been en de koorts, omdat ik gewoonweg niet meer durfde te vertellen. Zonde, dat was echt een kans. Maar wat denken jullie, stel ik me aan? Want dat gevoel heb ik heel sterk.D;


    everything, in time

    Ga alsjeblieft terug naar de dokter en vertel hem/haar wat er ALLEMAAL met je mis is.

    Meis, ga toch even naar de dokter toe.

    Ik weet niet echt niet wat je heb, ga er toch heen...

    Sterkte en beterschap(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Toch maar even langs de dokter en laat je bloed prikken. Het kunnen dingen zoals bloedarmoede zijn of een schildklierafwijking.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 17:06 ]


    I love you Tim

    Het is geen aanstellerij. Maar ik zou er wel mee naar de dokter gaan als ik jou was, dan weet je wel wat er aan de hand is mocht er wat uit komen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 17:07 ]

    Je stelt je echt niet aan, als jij denkt dat er iets aan de hand is, dan is dat geen aanstellerij ;3

    Ik zou aan een ander familielid vragen, en naar een dokter/huisarts gaan als je er veel last van hebt.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 17:06 ]


    Me so good.

    Wij zijn jongeren, geen dokters. Ik denk toch echt dat je even naar de dokter moet, Marleen D:
    ER zijn zo veel mensen die met aanstelleritis naar de dokter gaan, dus dan mag jij er ook gewoon heen. Ik denk niet dat je je aanstelt ;o

    Dit kan ernstig zijn, dus als je het laat aanslepen kan het nòg erger worden en ga je je nog minder goed voelen. Dus ga alsjeblieft gewoon terug naar je dokter (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sweden schreef:
    JE BENT ZWANGER o.o
    Je stelt je echt niet aan, als jij denkt dat er iets aan de hand is, dan is dat geen aanstellerij ;3

    Ik zou aan een ander familielid vragen, en naar een dokter/huisarts gaan als je er veel last van hebt.


    O, verdikkie, je hebt mijn geheim ontdekt! :3
    Mehehe, het probleem is, dat er geen familieleden in de buurt wonen. Althans, niet waar ik over zulke dingen mee praat.(cat)


    everything, in time

    Hmm, als je nog eens naar de dokter gaat hé, schrijf het op? Hij zal vast wel snappen dat je bang bent om het allemaal te vertellen...?


    Olive

    Ik neem aan op dit moment, dat je lijdt aan een fikse allergie op iets in de lucht, maar aangezien ik geen dokter ben en het ook heel ernstig zou kunnen zijn, moet je toch écht naar de dokter. Als het niks is, dan heb je tenminste die zekerheid en die zekerheid is belangrijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn mama heeft ook zoiets gehad, heb je ook last van een bleke huid en als je opstaat een duizelend gevoel in je hoofd? Zij had ijzer gebrek en bloeddruk verhoging. Maar ga sws naar een dokter.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het kan ook nog eens allemaal geen verband met elkaar hebben :'D Maar gewoon individuele klachten, hm. Misschien komt 't van die insectenbeet? Idk [: Als je er echt heel veel hinder van ondervindt, dan is er maar één oplossing: naar die dokter toe. Wij kunnen uiteindelijk ook allemaal maar gissen naar wat 't kan zijn :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet je. Nu ik er zo over nadenk denk ik dat je de meeste dingen kunt verklaren door oververmoeidheid/te weinig slaap.
    Maar dan nog denk ik dat je het best naar een dokter gaat. Schrijf gewoon op een briefje wat je net tegen ons hebt gezegd, en dan komt het wel goed hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Abrazo schreef:
    Ga alsjeblieft terug naar de dokter en vertel hem/haar wat er ALLEMAAL met je mis is.


    Inderdaad. Misschien heb je wel een hele extreme reactie op die insectenbeet. En ookal is het "alleen maar" een slaaptekort; dan weet je tenminste zeker dat er niks ernstigs met je is!


    It's time to be happy again.

    Dokters weten het beter.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.