• Heb je, en zou je willen hebben? En dan als we even vergeten dat het bijna onmogelijk is om gele ogen ofzo te hebben (:
    Zelf heb ik blauwe ogen, en zou ik felrode willen ;'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb zelf blauwe ogen, maar ik zou wel eens brons willen hebben, net als de Cullens :9~


    “Love is a contradiction.”

    Mijn oogkleur is amber met groen. Ik wil wel graag zwarte, dan kan ik mijn vader tenminste met IETS bangmaken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb bruine ogen en ik zou donker blauwe ogen hebben (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb groenbruin, maar zou graag zilver of grijs willen hebben (:
    Of donkerblauw, dat is ook mooi.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb bruine ogen en wil er gifgroene of nachtblauwe. :3


    Let the Night embrace you

    Nog bruiner, dan dat ze al zijn :'D En misschien een beetje groen erdoorheen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Paarse ogen :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb zelf donkerbruine ogen, maar grijze ogen lijken me erg mooi. Maar als we over onnatuurlijk spreken, lijken gele ogen, smaragdgroene ogen, of een helder blauwgroenig me wel wat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Felblauw (: en ik zou heel graag violette ogen hebben. Of smaragdgroene :]


    And in that moment, we were infinite.

    Ik heb gewoon die saaie blauwgrijze kleur die half Holland ook heeft. Kan er mee leven...

    Volgens mij wordt dit trouwens zo'n topic waarin alle blauwogigen gaan roepen dat ze bruine ogen willen, en alle bruinogigen gaan roepen dat ze blauwe ogen willen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik heb blauwe ogen en ik vind mijn ogen eigenlijk best een mooie kleur hebben dus hou ik het liever zo. (krul) Ik ben daar eerlijk in.

    bruin en ik ben er best blij mee (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Flare schreef:
    Ik heb gewoon die saaie blauwgrijze kleur die half Holland ook heeft. Kan er mee leven...

    Volgens mij wordt dit trouwens zo'n topic waarin alle blauwogigen gaan roepen dat ze bruine ogen willen, en alle bruinogigen gaan roepen dat ze blauwe ogen willen...

    Ik heb blauwe ogen, en als we over natuurlijke kleuren praten, wil ik ze net wat feller, zekerweten niet bruin ;'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik zou donkergrijze ogen willen hebben. (: Maar ik ben heel blij met de kleur die ik nu heb; erg donkerbruin, bijna zwart.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:19 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb grijsgroen. En eigenlijk weet ik niet echt wat ik anders zou willen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.