• Heey

    Ik verveel me dus ik dacht, ik ga mijn nagels lakken. Maar ik heb geen idee wat ik moet doen. Dus iemand ideeën. Niet te moeilijk alsjeblief.
    Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    French manicure? =)
    Gewoon lakken? Regenboog? x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aardbei. :3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Scandal schreef:
    French manicure? =)
    Gewoon lakken? Regenboog? x]

    French manicure kan ik niet, daar zijn mijn nagels veel te kort voor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    als je korte nagels hebt probeer dan één kleur te pakken en met een klein kwastje een diagonaal glitterlijntje te trekken. Simpel maar schattig :3


    Rainbows on my staircase ~

    Regenboog.
    zegmaar vlakbij je vingerriem beginnen en dan zo naar benden in:
    rood, oranje, geel , groen, blauw, paars, en als je nog plek over heb roze.
    ik heb het ook gedaan. best wel cool !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    AmyLianne schreef:
    Regenboog.
    zegmaar vlakbij je vingerriem beginnen en dan zo naar benden in:
    rood, oranje, geel , groen, blauw, paars, en als je nog plek over heb roze.
    ik heb het ook gedaan. best wel cool !

    Heb alleen maar rood en paars.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    tijgerprint :Y)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Luipaarden print is heel makkelijk, kies een leuk kleurtje en maakt er met zwart zo'n printje op en die kan je eventueel nog opvullen met een andere kleur.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stippels:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stippels, leuk idee. Dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Heb alleen maar rood en paars.

    oww ja dan gaat het niet XD


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Aardbeien print 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    je kan ze wit lakken en dan zwarte puntjes
    heb in nu en ik vind het echt heel leuk
    het is niet moeilijk
    je kan het ook met rood doen als ondergrond dan heb je lieveheersbeesjes nagels


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    SKUNKANANSIE schreef:
    als je korte nagels hebt probeer dan één kleur te pakken en met een klein kwastje een diagonaal glitterlijntje te trekken. Simpel maar schattig :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    om en om een andere kleur^^
    dat doe ik altijd


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James