• Wat doe ik als ik in Venice Beach loop en een kindertoestel tegenkom (nerd)? Volgens mij hetzelfde als Bill (krul)…!



    In dit filmpje hoor je ook heel goed hoe erg hun lach eigenlijk op elkaar lijkt tegenwoordig.(nerd)

    Btw:Al die dingen die ik de laatste tijd hier online gooit komt natuurlijk van de BTK-APP af, maar ik ben steeds te lui om overal bronvermeldingen en personen bij te zetten, dus vandaar het B&T-K in de topictitels.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat zou ik dus ook gaan doen XD.


    I am an idiot, I move.

    Die lach is aanstekelijk :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ok, heb de lach niet gehoord -doe ik ander keer wel-
    Maar ik zou hetzelfde gedaan hebben XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Just the same, doh! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    die lachskes ;d geweldig !
    Je wordt er vrolijk van xd


    Jus drein jus daun.

    Precies wat ik zou doen, haha.
    Ik heb btw nog steeds die app niet weten te downloaden, omdat ik hem niet kon vinden. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het verkeerde trefwoord gebkruikte, en ik zou het heeel lief vinden als jij zou vertellen waarop jij gezocht hebt. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    whahah zalig!xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Serieus, ik zou er volgens mij niet eens aan kunnen! Haha! -klein-

    En Bill die moet zich bukken ;p

    Geniaal! <3


    I changed.

    Dat zou ik ook doen(:


    Food.

    Haha, dat zou ik ook gaan doen ja :'D En dat lachen lijkt inderdaad op elkaar :')


    To live would be an awfully big adventure

    Dát is zó CUTE! <33


    Love don´t break me.

    Dit is echt geniaal om te zien!

    Dit is nog maar eens het bewijs. Bill is en blijft een kind.
    Maar wel een super schattig kindje.


    One Day you'll remember me...

    -out- XD


    Some angels have no wings.

    Disclaimer schreef:
    Precies wat ik zou doen, haha.
    Ik heb btw nog steeds die app niet weten te downloaden, omdat ik hem niet kon vinden. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat ik het verkeerde trefwoord gebkruikte, en ik zou het heeel lief vinden als jij zou vertellen waarop jij gezocht hebt. :'D
    Hij was alleen nog maar openbaar gemaakt voor Japan, Nieuw-Zeeland & Australië. :Y) 4 Januari was hij al verkrijgbaar maar door wat fouten hebben ze hem meteen weer eruit gehaald. De APP is vanaf maandag in de appstores te verkrijgen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 12:52 ]


    Wie du mir, so ich dir.