• Hey,

    ok vraagje, jullie gaan me nu echt voor gek verklaren, zeker omdat ik het op dit uur vraag maar, uhm, hoe doe je eyeliner op?
    Als ik het probeer zit het altijd midden op mijn ooglid en dat lijkt me niet de bedoeling.

    Jaja lag me maar uit maar ik meen het, ik kan het echt niet. En ik snap niet waarom dus help?
    dank je


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall



    Ik kon het in het begin ook niet, je moet veel oefenen, I guess. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    ...
    Omg, dat ziet er moeilijk uit D: Ben blij dat ik een jongen ben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    DeSlenderman schreef:
    ...
    Omg, dat ziet er moeilijk uit D: Ben blij dat ik een jongen ben :Y)

    Die dragen ook eyeliner.

    @Tendencies
    Dank je. Nu snap ik ook wat ik fout doe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    idunno. -makeupless-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik doe het precies zoals dat filmpje.


    I love you Tim

    En toch lukt het niet, jaja weet het oefenen. Maar mijn ooglid trild echt heel erg als ik het doe.
    Iemand een idee hoe ik dat kan verkomen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oefenen.
    Ik kan het ook niet :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mij lukt het ook nooit, naja dan heb ik in een keer een veel te dikke lijn. Maarja dat kun je verhelpen om make-up remover te gebruiken... xD


    Only those who listen can hear

    Oefenen,ik kan het wel (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    haha eyeliner is iets waar ik ook niet goed mee overweg kan. ik ben meer van oogpotlood. mijn vriendin kan het juist hartstikke goed. de kunst is om zo snel en strak mogelijk die lijn op je oog te krijgen. en veel oefenen ofcourse


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    heel veel oefenen, ik heb het mezelf ook aangeleerd. (';


    Me so good.

    Omg, die doen dat super ingewikkeld. Ik trek mijn ooglid een beetje strak en dan zet ik de punt dichtbij me wimpers en zet gewoon mijn lijntjes. Zo snel en makkelijk gedaan. Maar then again, ik ben wel een make-up guru :Y) -jk-

    Op het midden van het ooglid kan (doe ik zelf soms ook als het deel daarvoor nog zeer doet), butyeah, je hebt een redelijk vaste hand nodig :] Bij mij heeft het dit effect:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 12:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Op het midden van het ooglid kan (doe ik zelf soms ook als het deel daarvoor nog zeer doet), butyeah, je hebt een redelijk vaste hand nodig :] Bij mij heeft het dit effect:


    Die foto blijft gewoon perfect *.* -Jaloers-


    Alis volat propriis.

    Ik doe gewoon een dun lijntje op mijn onderste ooglid en klaar. :} En ik doe het ook nog niet zo lang en al helemaal niet vaak, dus eens even kijken naar dat filmpje hierboven. :'D


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.