• Ik zit al een tijdje met dit idee in mijn hoofd, op Tumblr staan namelijk echt heel veel bromance One shots van de jongens uit One Direction. Alleen zijn deze Engels. Nu dacht ik, sommige hier hebben nog geen Tumblr of zijn niet altijd goed in Engels, maar wel dol op Bromances.

    Zal ik deze dan hier plaatsen als ik ze heb vertaald, niet iedere dag 1 want heb het soms wel druk, natuurlijk gaat wel alle credits naar degene die ze geschreven heeft en komt er een link van de originele SA.

    Doen of niet?


    Derek and Meredith are soulmates.

    Ja, doen!

    JA JA JA JA JA JA JA JA JA


    Directly, or indirectly, everything we write is for someone.

    Verschillende bromances door elkaar zijn het dan, dus niet maar één bepaalde bromance dan c: .


    Derek and Meredith are soulmates.

    Heb je dan wel toestemming aan de schrijfsters gevraagd? Zo ja: I've nothing said. Zo nee: dan moet je het niet doen. Je mag niet iets plaatsen dat niet van jou is als je geen toestemming hebt van de schrijvers/schrijfsters. (want dat valt onder; plagiaat).

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 11:57 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Heb je dan wel toestemming aan de schrijfsters gevraagd? Zo ja: I've nothing said. Zo nee: dan moet je het niet doen. Je mag niet iets plaatsen dat niet van jou is als je geen toestemming hebt van de schrijvers/schrijfsters. (want dat valt onder; plagiaat).


    Dat ga ik ook doen haha, voor dat ik hem vertaal vraag ik het eerst aan diegene. Ik weet dat het anders plagiaat is, en daar doe ik niet aan. Maar toch bedankt Karin! (:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Cardiff schreef:
    (...)

    Dat ga ik ook doen haha, voor dat ik hem vertaal vraag ik het eerst aan diegene. Ik weet dat het anders plagiaat is, en daar doe ik niet aan. Maar toch bedankt Karin! (:

    Graag gedaan ^.^ Ik dacht ik zeg het even, anders krijg je daar allemaal gezeik door :x


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Graag gedaan ^.^ Ik dacht ik zeg het even, anders krijg je daar allemaal gezeik door :x


    Maar ik weet ook nog niet zeker of ik het zal doen, dus misschien doe ik het wel niet. Ligt er een beetje aan, want het is wel veel werk om sommige SA's te vertalen door het aantal woorden.

    Nou ja alsnog bedankt c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Cardiff schreef:
    (...)

    Maar ik weet ook nog niet zeker of ik het zal doen, dus misschien doe ik het wel niet. Ligt er een beetje aan, want het is wel veel werk om sommige SA's te vertalen door het aantal woorden.

    Nou ja alsnog bedankt c:

    Yeah, I know. Ik ben nog steeds bezig om een 'Dron' naar het Nederlands te vertalen, dat verhaal heeft 24 delen, van in de duizend woorden en ik ben nu nog maar bij hoofdstuk vier. :x Er kruipt echt veel tijd in.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee. Dan pleeg je plagiaat.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Nee. Dan pleeg je plagiaat.

    Als je toestemming hebt van de schrijver/schrijfster pleeg je geen plagiaat.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Als je toestemming hebt van de schrijver/schrijfster pleeg je geen plagiaat.

    Heel veel schrijfsters gaan geen toestemming geven. Op tumblr zijn er een heleboel dingen van wie de bron veranderd wordt. De originele schrijfster/schrijver zoeken is vaak hetzelfde als een spelt in een hooiberg zoeken.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Heel veel schrijfsters gaan geen toestemming geven. Op tumblr zijn er een heleboel dingen van wie de bron veranderd wordt. De originele schrijfster/schrijver zoeken is vaak hetzelfde als een spelt in een hooiberg zoeken.

    Hmm, dat is wel waar, daar had ik nog niet aan gedacht. Dan word het inderdaad wel moeilijk om de originele schrijfsters terug te vinden, ja.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nou ja ik doe het wel niet dan, ik heb geen zin in gezeur enzo.


    Derek and Meredith are soulmates.