• Hebben jullie die
    Ik wel namelijk en ik ga me er ook aanhouden
    Ik ga dit jaar mijn agenda netjes houden en alles er goed in schrijven
    En ik ga op tijd beginnen met mijn huiswerk en zorg dat ik alles op tijd af heb
    En vooral dat ik dit jaar meer voldoendes haal en niet met hakken over de sloot overga
    Gaan jullie je eraan houden?
    Ik hoop dit jaar geen onvoldoendes meer te halen. Ik weet dat ik het wel kan, maar er gewoon niks voor deed

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 16:02 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn agenda tijdens de les invullen, zodat ik dat niet elk weekend moet doen. xd Geen idee of ik me eraan ga houden. 8D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tja...
    Eigenlijk maar één ding waar ik aan moet werken: minder dan 6 onvoldoendes halen! Ghehe. :$
    En verder misschien wat minder voor de tv zitten. Alleen programma's kijken die ik écht écht wil zien (gaatmeteeneenlijstjemaken!)...
    En wat minder op de computer. < gaat het moeilijkst worden!

    Voor de rest deed ik alles op school al goed.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Dit schooljaar wil ik mijn examen halen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Elk jaar die beloftes gemaakt en me er nooit aangehouden.
    Ik ben alsnog geslaagd ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn doel is om alles boven de zeven te hebben :'D
    niet heel erg moeilijk dus :')


    Believe in yourself, change the world.

    Ik ga dit jaar echt aantekeningen maken in plaats van nutteloos tekenen in de hoek van m'n schrift.
    Ik heb die belofte waarschijnlijk na één dag alweer gebroken. Net zoals de vorige 3 jaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik wil ook proberen beter in Wiskunde te worden omdat ik graag Wiskunde B wil gaan doen volgend jaar. Ik denk dat ik het nu nog niet zou kunnen . maar dat is vooral omdat ik 2 jaar niks uitvoerde voor Wiskunde en toch 2x met een 7 ben geeindigd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - mijn huiswerk maken op een deftige manier
    - cursussen wat beter bijhouden
    - niet meer te laat komen
    en mijn agenda op orde houden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ga netter en vaker huiswerk maken..
    Proberen geen straf te krijgen
    Op te letten onder te les

    en nog vanalles, ik hoop dat het dit jaar eens gaat lukken (8


    Me so good.

    - Beter leren,
    - Minder spijbelen
    - Minder naar c1000 glippen
    - Schriften netjes houden

    Ik ga heel veel leren, zodat ik mijn middelbare schooljaren kan afsluiten met 75% (nerd)


    Never run out of reasons to smile...

    Vakantiekilo's eraf sporten dit schooljaar (:
    Verder wil ik een baantje dus mijn voornemen is om school te combineren met een baantje.
    Huiswerk bijhouden, proefwerken beetje optijd mee beginnen. En niet met de hakken over de sloot.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik hou me er nooit aan, maar goed. Het wordt mijn eerste jaar op 't MBO dus ik hoop 't een beetje goed te doen. Maar ik vrees dat ik de verkeerde school gekozen heb :x


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jups, die heb ik:

    - Rustiger en oplettender worden.
    - Mijn agenda netjes en overzichtelijk houden.
    - Met minimaal 8ens over gaan naar het volgende jaar.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    slagen voor mijn eindexamen. ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |