• Hii ik heb al mn boeken uit en zoek weer iets om te lezen maar een paar dingen :

    Like:
    One Direction (Ik ben een niall girl maar lees het liefst over Niall, Liam, Louis, Harry)
    Op
    Game of thrones
    Wolfpack

    Dislike:
    Ariana grande
    Mainstreet
    B brave
    Spelfouten

    En nog iets ik las een keer een verhaal maar ik ben het kwijt het heette Teen mom- Niall Horan xx

    Ik heb Eyes of Paradise voor je. Ik heb er al lang niet meer aangeschreven maar wil het weer op gaan pakken dus stiekem verzamel ik nu moed om weer abo's te krijgen, haha.

    Ze kon zijn zijdezachte strelingen nog voelen, zijn stoppels kon ze nog voelen kriebelen langs haar rode wangen. Zijn groene ogen die haar in vervoering hadden gebracht, die haar in verlegenheid hadden laten blozen. Ze hadden haar meegenomen naar een paradijs, verborgen in de sporen van de liefde en gekoesterd door de zoute zeelucht van de Spaanse kust. Maar hield ze nog van hem, zoals ze in die donkere zomernacht deed? Wilde ze nog steeds ieder deeltje van zijn verrukkelijke lichaam liefhebben alsof het hun laatste nacht samen zou zijn?

    En wat deed ze met de drieduizenden breekbare letters geschreven in vierentwintig zachtvergeelde brieven in de lade van haar herinneringen?

    Ik heb er twee voor je, waar ik momenteel actief aan schrijf.

    Krankzinnig | One Direction | Harry Styles




    Een vriendengroep van vier vrienden, waarvan één de losse draadjes krampachtig vast houdt. Ieder leven ze in hun eigen wereldje en hebben hun eigen problemen en onzekerheden. Totdat Harry Styles in hun vriendengroepje terecht komt. De draden lijken uit zijn handen te glippen, als hij de vier vrienden diep in zijn wereldje meetrekt. Verdwijningen, drugs en geweld. Problemen zijn in opkomst en er lijkt geen einde meer aan te komen. Hoe loopt dit af?


    Heart's on fire tonight
    Feel my bones ignite
    Feels like war, war
    Feels like war, war
    Heart's on fire tonight
    Feel my bones ignite
    Feels like war, war
    Feels like war, war

    We go together or we don't go down at all
    We go together or we don't go down at all
    We go together or we don't go down at all
    [/center]

    - Begint op 01-05-2014
    - One Direction bestaat niet.
    - Warning: Drugs, alcohol, eetstoornissen en moord komen er in voor.
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Een klein beetje Narry & Ziall
    - Bovenste cover is gemaakt door Miserables





    &
    Slaap Lekker





    Sinds de twintigjarige Joanna samen met haar vriend Mark in een gerenoveerd huis samenwoont, is ze nachtenlang wakker. Ze kan de slaap niet meer vatten door de hallucinaties die ze heeft en haar vriend verklaart haar voor gek. Hij wil haar niet geloven en denkt dat ze het verzint om weer terug te verhuizen naar hun oude dorp. Joanna gaat vastberaden op onderzoek uit. Waar komt het meisje vandaan? Wie is het meisje dat ze telkens ziet en wat voor rol heeft Joanna in het complot?







    'Ik kan niet slapen.'

    'Stel je niet zo aan.'


    'Ze staat daar.. In de hoek!'

    'Ik zie niks, je hallucineert.'


    'Nee echt niet! Ik zweer het!'

    ...


    * SOTY 2014.
    * NaNoWriMo ~ Camp April 2014.
    * Alles bedacht en geschreven door mij. Ik wil dit dan ook nergens anders zien, want ik post dit alleen hier!
    * Neem abo, ik waarschuw niet.
    * Het kan zijn dat er spelfouten inzitten, Want ik schrijf dit voor NaNoWriMo en kijk de hoofdstukjes niet na. Dit doe ik pas als NaNoWriMo afgelopen is. Wees vrij om spelfouten etc. te melden, dan pas ik dat later aan! .
    Behaalde Badges:





    Het bovenstaande verhaal begin ik pas op 1 mei (één hoofdstuk staat al online) en het onderste verhaal heeft al dertig hoofdstukken. Dit verhaal schrijf ik voor SOTY, dus hier ben ik vrij actief mee.

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 11:44 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!



    Horror | Drama | Onbekende personen

    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MIjn story over Niall, hij heeft momenteel alleen een Proloog maar misschien kun je ook een kijkje nemen bij mijn afgelopen en bijna afgelopen short story

    Klik Behind the Tears


    Change is for weirdos ~ Niall Horan



    Even the people you love lie to you.



    Real monsters don't exist, only people who make you believe you are.




    ~ Geschreven voor Story of the year
    ~ Ik houd me niet aan taboes en ik overschrijd grenzen.
    ~ Start: 02/01/2014

    ~ Soundtrack

    Science Fiction ~ Onbekende personen ~ Romantiek ~ Actie ~ Drama


    Take risks and conquer your fears.

    Lost ~ Annie Cresta

    She won the 70th anual Hunger Games
    But lost the rest of her life
    She lost her districtpartner
    Lost her independence
    Lost her mind
    'Cause you can't win the games without loosing
    The odds are never in your favor

    The novels of Suzanne Collins told us the story about Katniss and Peeta
    So here is her story
    The story about the girl who Finnick loves,
    A poor, mad girl back home




    Cover made by Ellison

    Based on the Hunger Games by Suzanne Collins ||
    Charachters created by Suzanne Collins ||
    Written and spoken in Dutch ||
    Started at 17'07'13 ||
    ©Celebration ||


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik weet niet of je dit wat vind? Zijn verschillende soorten verhalen door elkaar zegmaar xd..


    Door de jaren heen zijn er verschillende soorten mensen ontstaan. Zowel vampieren, weerwolven, magiërs of zelfs halfgoden vinden hun weg tussen de mensen. Zonder dat de mensen het wisten bleven ze in hun districten wonen. Al die tijd wist President Snow van het bestaan van deze wezens af. Uit voorzorg heeft hij ze altijd uit de spelen gehouden, maar tijdens de honderdste spelen moeten ze er dan toch echt aan geloven: Alle bovennatuurlijke worden in de pot gegooid. Zowel de magiërs van het ondergrondse Zweinstein, als de halfgoden die hun ouders nooit hebben gezien. Mensen zijn geschokt over het feit dat dit hun nooit is verteld, maar halen het niet in hun hoofd een opstand te beginnen. Ze zoeken uit wie de andere bovennatuurlijke zijn en leren er mee leven. Maar zodra de laatste deelnemer uit de arena komt, komt hier direct verandering in.

    x. Nederlands geschreven en gesproken.
    x. Toch echt twaalf + in verband met het moorden en beschrijven daarvan.
    x. Eventueel wat grof taalgebruik.
    x. Rechten naar Rick Riordan, JK Rowling & Suzanna Collins.
    x. Ik wil dit verhaal nergens anders zien!
    x. Geschreven door Endigo.
    x. Lopend verhaal.
    x. Cover door DreamerN.
    x. Het Verhaal.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')


    Haleema is de eerste koningin van het Arabische rijk. Jarenlang weet ze de vrede te bewaren en leeft het volk in eenheid en welvaart, totdat de oogst mislukt en de honger uitbreekt. Het contrast tussen arm en rijk wordt groter en groter. De woede laait op en keert zich tegen de machtigste persoon in hun bestaan, Haleema. Ze eisen dat ze aftreedt en haar gigantische paleis verlaat. De leider van de opstand Azhar, een wraakzuchtig en bloeddorstig man, neemt daar geen genoegen mee. Hij eist Haleema met geweld op en maakt van een koningin zijn persoonlijke slavin.




    Drama, historisch, romantiek
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken
    Over het algemeen 16+


    http://www.quizlet.nl/stories/133962/van-macht-tot-onmacht-1/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Haar ouders zijn inmiddels twee jaar geleden overleden door een auto-ongeluk, haar vriend is een alcoholist die regelmatig zijn handjes niet kan thuishouden en haar studie loopt ook al helemaal mis. Sarah weet niet meer hoe ze verder moet, maar haar docent meneer Robertsen biedt haar een laatste kans om toch haar diploma te behalen. Hiervoor zal ze wel een geweldige prestatie moeten leveren: een interessant, vernieuwend onderzoek dat indruk maakt. Sarah heeft geen idee wat ze hiermee moet, maar haar behulpzame docent brengt haar in contact met James.
    Al snel beseft Sarah waarom meneer Robertson uitgerekend James heeft gekozen. Hij is niet alleen interessant, maar laat haar de mooie dingen van het leven zien.




    Drama, romantiek
    12+
    Regelmatig nieuwe hoofdstukken


    http://www.quizlet.nl/stories/135375/liefde-maakt-blind/


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Als je lacht straalt de wereld en begint de zon te schijnen. Sommige mensen zijn verslaafd aan roken of alcohol maar ik ben verslaafd aan jouw lach. Hij is vrolijk en luid. Alsof hij niet bang is om er te zijn en gehoord mag worden. Als een vogel die rond vliegt en schelle fluitjes laat horen waardoor iedereen er naar op kijkt. Omdat hij bijzonder is.

    Wat je niet weet is dat ik lach zonder blij te zijn.

    Lost in the fire ~ Styles {16+}


    ~ Een Harry Styles fanfictie.
    ~ Romantiek, drama en actie.
    ~ Minimaal 600 woorden per hoofdstuk.
    ~ Door Armastus en Flaenor.


    wat was dit ookalweer

    Hey, misschien is dit wat voor je!:) Klik!
    ~~~

    I fell for you ~Severus Snape~

    ~~~~~~~~~~

    You Say You Hate Me,
    I Just Love You More,
    You Don't Wan't Me,
    I Just Want You More

    ~~~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    If You Start To Miss Me,
    Remember,
    I Didn't Walk Away,
    You Let Me Go

    ~~~~~~~~


    ~~~~~~~~~~

    I Could Never Hate You,
    But I Want To


    ~~~~~~~~~~

    Dit is een Severus Snape Fanfiction.



    ~~~~~~~~~~

    Gestart: 09-01-2014


    ~Severus Snape love story.
    ~Bevat grof taal gebruik.
    ~Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog.
    ~De meeste personages in deze story, behoren aan J.K Rowling!
    ~Reacties en Cudo's motiveren!
    ~Geschreven op mijn telefoon.
    ~Neem een Abo, ik waarschuw niet!
    ~Engelse namen.

    ______________________________
    Status: Lopend
    Genre: Romantiek, Drama, Fanfiction
    Ik actieveer regelmatig, meestal om de twee dagen. De hoofdstukken zijn meestal tussen de 900 en de 2000 woorden.
    _____________________________


    "Not my daughter, you bitch!"

    Heeeeey,
    ik weet niet of je bromance leest, maar dit is een (soort van) Larry verhaal
    take a look and let me know, [KLIK]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:53 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Silent storm • One direction


    Prologue:
    Iedereen zou zeggen dat ik gek was, verliefd op 5 jongens? Elke jongen zo uniek en zo bijzonder. Wat moet je doen? Als je niet kan kiezen en ze het liefste alle 5 had. Ik had voor ze allemaal een plekje in mijn hart, voor ieder hun eigen speciale plekje.
    Zouden hun ook een plekje voor mij hebben? Zo ja, zou die dan niet verdwijnen als ze erachter kwamen? Zouden ze me nog wel willen, als ze me moesten delen?
    Misschien moest ik gewoon vertrekken, terug naar huis, terug naar Nederland. Doen alsof het nooit gebeurd was en verder gaan met mijn leven. Mijn geweldige leven. Als hun mij kunnen vergeten dan kan ik het ook. Het begon allemaal deze zomer, tijdens mijn avontuur in Italië.


    Ik hoop dat je een kijkje gaat nemen.
    Zoals je misschien door hebt is het een fanfiction over alle vijf!
    One Direction bestaat in het verhaal
    Het kan ook 16+ delen bevatten, maar er zit wel een verhaallijn in!


    Let us live our way and let us die our way.