• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:23 ]

    Soundeffect schreef:
    Ikzelf doe het niet, maar ik heb er geen problemen mee als anderen het doen. Het zijn maar tieten 8D


    Let it come and let it be

    Ik doe en vind net hetzelfde als jij (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Assassin schreef:
    Ik zelf zal het nooit in het openbaar doen maar als anderen dat willen, prima, ik zal ze niet tegenhouden en ik vind het ook niet vies, tenslotte hebben alle vrouwen borsten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik hou van topless zonnende meisjes :9~

    Please don't kill me D:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 20:28 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik doe het nergens, maar het maakt niet uit als andere het wel doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik doe dat zelf niet, maar ieder z'n ding (joehoe)


    -

    Haha ik vind dat persoonlijk ook een beetje ordi, vooral bij een zwembad. Aan zee vind ik het nog kunnen ;p


    Alis volat propriis.

    Ik zou me er niet bij op m'n gemak voelen. Zelfs niet op een naaktstrand. 't Was al heel wat voor me om naar een hamam (Turks badhuis) te gaan, en dat voelde wel heerlijk bevrijdend. Op een gegeven moment vergeet je zelfs dat je in je blote tieten loopt. Gelukkig maar dat er alleen maar vrouwen zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik doe het altijd op de camping, maar dat is dan ook een naturistencamping (naaktcamping), dus iedereen is bloot :'D
    Maar in de achtertuin zou ik het sowieso nooit doen, aangezien daar continue postbodes doorheen lopen (lang verhaal, onze schuur is het post-depot van de buurt), en ik heb een hekel aan het strand dus eigenlijk alleen op de camping, maar dan wel helemaal bloot. :'D (anders staat het ook weer zo lullig -.-')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    DeSlenderman schreef:
    Ik hou van topless zonnende meisjes :9~

    Please don't kill me D:


    Alwin I kill you x)

    Secretive schreef:
    Doe het op een naaktstrand, maar niet op een gewoon strand met kinderen.
    &Ik doe het niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Secretive schreef:
    Doe het op een naaktstrand, maar niet op een gewoon strand met kinderen.
    &Ik doe het niet.


    live long and prosper

    Wiarda schreef:
    Ik doe het altijd op de camping, maar dat is dan ook een naturistencamping (naaktcamping), dus iedereen is bloot :'D
    Maar in de achtertuin zou ik het sowieso nooit doen, aangezien daar continue postbodes doorheen lopen (lang verhaal, onze schuur is het post-depot van de buurt), en ik heb een hekel aan het strand dus eigenlijk alleen op de camping, maar dan wel helemaal bloot. :'D (anders staat het ook weer zo lullig -.-')


    Voel je je dan niet like Ongemakkelijk

    De enige die mij ooit naakt heeft gezien is mijn moeder en mijn vriend.

    Ik doe 't gewoon, ik schaam me nergens voor. Maar dat is mijn mening (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Soundeffect schreef:
    Ikzelf doe het niet, maar ik heb er geen problemen mee als anderen het doen. Het zijn maar tieten 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind