• Ik wel.

    Voor mijn oppaskindje mijn nichtje en mijn drie honden.

    Als er iets met hun zou gebeuren zou mijn hart breken.

    Met mijn nichtje en mijn oppaskindje loop ik door de stad met zo tweelingwagen en dan krijg ik meestal blikken van 0_0.

    Hahahaha.

    En met mijn honden loop ik urenlang rondjes door de buurt.

    Uh. Ja.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik denk dat iedereen die wel heeft ;3

    Ik ook, ik ben meestal de oudste van mijn vrienden en dan voel ik me verplicht om op ze te passen zodat ze niks overkomt, omdat ik de oudste ben. En ik weet echt niet waarom! xd


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Whipple schreef:
    ik denk dat iedereen die wel heeft ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik werk met kinderen dus ja.


    -

    Ja, over mijn buurkindertjes en over mijn leden bij de scouts.

    Over de kinderen van de scouting waar ik leiding bij ben. Maar ik weet niet hoezeer je dat echt moedergevoelens kan noemen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Nee (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja.. Eigenlijk heel erg. :P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    DeSlenderman schreef:
    Nee (cat)


    Alwin heeft alleen Pedobeer gevoelens.

    anyway, bijna iedereen heeft die wel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, denk ik?


    your eyes are like stars in the night.

    Nee, totaal niet :']
    Ik ben onverantwoordelijk en heb helemaal niks met kinderen. Ik vind het ellendelingen die alleen maar huilen, schijten, vreten en slapen kunnen.
    Opvoeden en kinderen krijgen lijkt me niks. Wie weet denk ik daar over tien jaar anders over. Maar tot die tijd... Thank god for pills and Durex!


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Nee, totaal niet :']
    Ik ben onverantwoordelijk en heb helemaal niks met kinderen. Ik vind het ellendelingen die alleen maar huilen, schijten, vreten en slapen kunnen.
    Opvoeden en kinderen krijgen lijkt me niks. Wie weet denk ik daar over tien jaar anders over. Maar tot die tijd... Thank god for pills and Durex!


    YES! U bent cool, mevrouw :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    C18 schreef:
    Nee, totaal niet :']
    Ik ben onverantwoordelijk en heb helemaal niks met kinderen. Ik vind het ellendelingen die alleen maar huilen, schijten, vreten en slapen kunnen.
    Opvoeden en kinderen krijgen lijkt me niks. Wie weet denk ik daar over tien jaar anders over. Maar tot die tijd... Thank god for pills and Durex!


    Your make-up is terrible

    Ja..
    Ik heb die voor mijn hond =)
    Lol xD


    Stop wishing, Start doing..