• Ja want ik krijg een adidas judo pak met roze strepen.. en ja daar ben ik heel blij mee
    kijk kijk deze:



    Maar dan met de roze strepen:



    Waar zijn jullie blij mee dat je ze krijgt?


    Nee het gaat niet om Adidas. Want bij judo gaat niet om het merk, maar om de kwaliteit. En adidas is een goed merk kwa judo pakken.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:49 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Binnen enkele weken mijn Jared Leto poster van Hugo Boss :9~
    & mijn concertkaartjes voor Thirty seconds To Mars in Frankrijk & simple Plan in Gent, waar mijn ouders overigens nog niks van weten (nerd)

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:03 ]

    Een sms van mijn vader.


    -

    Ik krijg niet zoveel van mn ouders op dit moment omdat ik ze voor 10 maanden niet zie (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik hou ook van mijn ma, maar niet omdat ik iets krijg [:

    Ik hou ook van mijn mama. Soms kan ik haar schieten maar het merendeel ben ik haar echt dankbaar voor alles wat ze voor me doet enzo. Net zoals van mijn papa.

    Kingcrawler schreef:
    Ik hou ook van mijn mama. maar het merendeel ben ik haar echt dankbaar voor alles wat ze voor me doet enzo. Net zoals van mijn papa.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    2Krull4U schreef:
    Ik hou ook van mijn ma, maar niet omdat ik iets krijg [:


    Natuurlijk hou ik van mijn mama. Gewoon. Maar ik ben haar gewoon heel dankbaar dat ik zo'n judopak krijg omdat ze gewoon van hele goede kwaliteit is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik hou ook enorm veel van mijn ouders, ik kreeg toen kaartjes voor Thirty seconds to mars...
    En een bank voor mijn huisje, ik woon op mezelf al een jaar xD

    Maar ik hou enorm van haar, omdat ze echt een lieverd is (heart2)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oh, hoor je nu helemaal bij het populaire kliekje met je Adidas?
    Ik vind merken echt zo'n onzin.

    Maar wel heel lief van je moeder.


    Your make-up is terrible

    Ik hou trouwens meestal van mijn mama, soms wil ik der echt wurgen maar dat heeft ze bij mij ook. Mijn papa is een ander verhaal, maar kom.

    Ik hou ook van mijn mama. Helemaal als ze me in december naar Berlijn laat gaan weinig kans maar toch


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Assassin schreef:
    Oh, hoor je nu helemaal bij het populaire kliekje met je Adidas?
    Ik vind merken echt zo'n onzin.

    Maar wel heel lief van je moeder.


    Nee Nikki, want heel toevallig gaat het bij judo niet bij welk merk maar welk kwaliteit. En laat adidas nou een goede kwaliteit hebben voor wedstrijden.

    Denk aan moeilijk vast te pakken, stroef, dik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat ik gister nacht om half 3 een heel cute jurkje heb bestelt bij de H&M dankzij mijn mama! :Y)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik krijg niet veel van m'n ouders, kleren, geld, that's it. :')

    Ik hou gewoon van mijn ouders omdat ze de beste zijn, ook al kan ik ze soms schieten ;D


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[