• Jaa ik heb een nieuwe username - Moriarty. Moriarty is een personage uit het boek Sherlock Holmes van Arthur Conan Doyle en hij is de archenemy van Sherlock (nerd)

    Hebben jullie usernames gebaseerd op een personage of iets uit een boek?
    En wat is jullie favoriete username van jezelf? (flower)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 20:13 ]


    As travars

    Aurox komt uit House of Night. Kalona ook.
    Elphaba is van de musical Wicked :3

    en ze zijn allemaal van mij (wbw)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nope (:
    & Taizé is m'n favoriete username!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aurox schreef:
    Aurox komt uit House of Night. Kalona ook.
    Elphaba is van de musical Wicked :3

    en ze zijn allemaal van mij (wbw)


    _O_ To Kalona

    And.. I like Escritura :3 (Schrijven)


    Maar je nieuwe username is mooi ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pemberley is het landgoed van Mr Darcy uit Pride and Prejudice, telt dat ook?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nope, en Wednesday zou mijn favorietie username zijn als het kon, maar die is er niet. Mijn favoriete username van mezelf is Login. Of Tuesday. :Y)

    Aurox schreef:
    Aurox komt uit House of Night. Kalona ook.
    Elphaba is van de musical Wicked :3

    en ze zijn allemaal van mij (wbw)


    Elphaba is cool! Ik wil die musical echt nog eens zien. Mijn zus heeft hem wel al gezien, maar ik ga hem waarschijnlijk in het najaar zien hihi :9~


    As travars

    Silmarillion = een boek (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ping is uit Mulan; Capulet is van Romeo + Juliet en Cassiopeia is een figuur uit de Griekse mythologie al staat er bij mij nog een e achter, wat naar Rho Cassiopeiae verwijst, dat ver weg van ons in de ruimt terug te vinden is.

    nee.. maar mijn naam Gallifrey komt uit de serie Doctor Who en is de woonplaneet van de Time Lords. alleen Gallifrey is verwoest en bestaat nu helaas niet meer.

    maar het komt dus wel ergends vandaan^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Van de hongerspelen een aantal
    RueRue, Sleutelbloem, Prim, Avox, Hungergames en FinnickOdair zijn allemaal van de Hongerspelen

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 15:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gallifrey schreef:
    nee.. maar mijn naam Gallifrey komt uit de serie Doctor Who en is de woonplaneet van de Time Lords. alleen Gallifrey is verwoest en bestaat nu helaas niet meer.

    maar het komt dus wel ergends vandaan^^

    Meuh :-(

    Wow, ligt het aan mij of verandert iedereen z'n username spontaan?
    Ik wil ook een nieuwe maar kan niet kiezen.


    Felix

    Mijn favoriete is Exposito, dat is de achternaam van mijn ex


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    I love your username _O_ But you knew that.
    Al mijn usernames hebben trouwens een speciale betekenis voor me. Dus ik kan niet echt een favoriet kiezen. Ik kan je wel zeggen dat 'Dice' mijn minst favoriete is c:

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 15:19 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waha, waarom is dit topic omhoog geschopt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt