• heeey <3

    ik maak een verhaal die ik steeds in mijn hoofd heb en daar heb ik natuurlijk rollen voor nodig


    hier gaat het verhaal over :
    het is bijna oudjaarsavond en een meisje en haar vriendin gaan naar spanje,omdat het daar ook 1 week sneeuwt en de rest gwn weer de zon schijnt.De meisjes gaan 3weken.Er gebeuren rare dingen,die ze later wilde dat ze die nooit haden meegemaakt....

    Hier de rollen (ow jah ik doe met verassingen)

    Verassing 1 : xlovesbill
    Verassing 2 :PersianRose
    Verassing 3 :LOLLIPOPx
    Verassing 4 :CandyQueenx3
    Verassing 5 :Bezet door : MIJ xD(srry kon het nie laten (A))
    Verassing 6 :JOYCESTAR
    Verassing 7 :SayxKiss
    Verassing 8 :Flo

    dit waren ze x)

    Dit moet ik weten :

    Naam:

    Leeftijd:

    Tekstje:

    Foto :


    ik kies de beste niet de eerste (A)

    kuss Shanice

    PS ToHo speelt hier een grote rol in!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    UIk wil ! Info komt!

    Rol; Verrassing 1 of 7

    Naam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Tekstje:

    Haaii pretty's<3



    Mijn naam is zoals je hierboven misschien al gezien had Annelies en ik leef al zo'n 16 jaar op deze planeet. Zoals je ziet heb ik blonde haren en misschien zie je het niet goed maar m'n ogen zijn eigenlijk helder blauw. Tjah, ik en m'n beste vriendin waren ons als deze foto was genomen aan het opmaken en verkleden and that shiit en toen had ik lenzen in gedaan. Donker bruine om het duidelijk te maken. Ach, wat meer over mezelf want eerlijk, jullie willen écht niet dat ik een hele tijd over m'n haar&ogen zit te zeiken hea? Nou, in mijn vrije tijd ga ik erg veel weg met m'n vrienden, ga ik meestl shoppen en doe ik nog van die leuke shiit. Ach what, ik moet eigenlijk gaan want ik ga vandaag uit shoppen en naar een beautycenter
    KiSsEz <3

    Foto : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76499

    ikke 3 wille of 6. info komt.
    naam;
    joyce
    leeftijd;
    16
    tekstje;
    Hi,Ik ben joyce en ben 16.Ik heb niks speciaals aan te merke op mijn leven dus gene shit,danku.Ik kan een bitch zijn en u ergste nachtmerrie.Maar dan moet je al heel erg slecht over komen bij mij want ik ben vooral lief.En nee,een ego heb ik ni dus houw die sjit maar n_n.Mijn vrienden gaan boven alles wat je maar kunt denken,dus raak ze met geen vinger aan,gesnapt?Of dat je dood wilt,dan gaat het wel ;]Voor de rest?Wat is een leven zonder muziek,Yea.iloveit!Ik ben geen wannaB nee,ik ben mijn eigen,danku voor het te begrijpen.Ja ik houw van tokio hotel,en nee daar kun jij niets aan veranderen.Verder?ben ik uitverteld,bye bitches!<3
    foto;
    http://nd.blog.cz/e/emoxpunk.blog.cz/obrazky/28688320.jpg

    Naam:
    Rose (A)
    Leeftijd:
    16
    Plaatje:
    http://tn3-1.deviantart.com/fs14/300W/f/2007/028/9/e/HeartBreakerClothing_Jan2007_1_by_saturdayx.jpg

    Textje:

    Listen up Bitch!



    Rose is de naam van deze chicka. 15 Jaar ben ikuu. Jawel 16. Ik weet.. ik lyk jonger[/eigendunk] maar.. SO WHAT! Ben je jaloers ofz? Hobby's heb ik niet en die wil ik ook niet hebben. Ik heb 1 oudere broer die er niet toe doet. Myn humeur is afwisselend en ik kan ook best lief zyn hoor. Meestal ben ik ook wel gewoon lief. Maar meer heb ik niet te zeggen...


    So Bye!


    XxX Rose


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ikke !!
    Infoo komt :D
    Verassing .. 6:D

    Naam:
    Chantou
    Leeftijd:
    16
    Tekstje:
    JOw wezentjes,,
    Mijn naam is duss Chantou en ik leef al 16 jaartjes op dese wereld,,
    Yap,,16 al xD
    Jmmr genoeg dusss nog steeds leerplichtig,,
    Maar als school eingelijk gedaan is,Wat soms eeuwen lijkt te duren, Bn ik meestal bij vrienden fseu te vinden,, Of bij Streetdance,
    Yep ,je leest het goed,
    Ik sit al sinds mn 6de op streetdance ,maar het meeste freestyle ik gwn,,kheb het neit soo op regels, Kheb liefde voor haarspeldjes en strikjes en haat aan players en huppels
    Maaruh Lieford,,
    Kmoet gaan
    BuhhBaai -xXx- Take Care Biatch

    Foto :
    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/17.jpg


    Crack a bottle

    oke ik w8 (A)*w8 geduldig*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    info staat er =]

    info staat er =]


    thnxx nu w8en tot er meer mensen komen*kijkt omzich heen*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol; Verassing mag jij kiezen ^^



    Plaatje; komt..



    Tekstje; hoi ben Bo. kort ding want ik zit met een beker chocolademelk hier ^^ ehm.. ik ben dus Bo en meligheid is mijn ding ^^ met me BF's krijg ik altijd de slappe lach en jah dat is soms niet zow handig onder de les $: maar dat boeit me nie ^^ najah ik weet nie egt iets.. Bye

    xx- my


    when words fail, music speaks.

    Ikke heeft al gdaan (A)


    Crack a bottle

    Ikkuu rol heb? =D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    thnxx nu w8en tot er meer mensen komen*kijkt omzich heen*

    uuuuuhm..wacht mee ;D

    Ikkuu rol heb? =D


    ik wil nog even w8en tot er meer mensen komen dn kan k beslissen en dn maak ik de quiz..maar er moeten wel mensen komen,,want niemand wil een rol volgends mij....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    plaatje;;http://partyflock.nl/albumelement/48392452:41516666.html


    when words fail, music speaks.

    :( nobody? (huil)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    7 Ö Ö
    Naam:Joliena


    Leeftijd:16


    Tekstje:Hello Girliezz<3
    Joliena aan de lijn^^ ik ben 16 en heb nogal een grote mond x]als ze wat stom tegen me doen ben ik 10x zo stom tegen hun , noujaa isdat dan zo erg? ;)
    ik hou van men Diorzonnebrillen & Hello kitty spullen , dat is mijn heiligdom Ö , maar toch hou ik meer van men vrienden,famillie,Guy's,lolly's,alcohol && Party'ss Ö ik ben niet zo verzot op Sport..
    haat wannabe's maar huppels die mogen erzijn , natuurlijk wel , anders zat ik hier nu niet denkik xD , ben eens door , Ciao miauw<3

    Foto : http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg