• Waar: Amsterdan Dungeon, precieze verzamelplek nog onbekend
    Datum: -
    Tijd: -
    Extra opmerking: -

    Assasin gaf mij het idee om een meeting in de kerstvakantie te organiseren in de Amsterdam Dungeon! Daarna een patatje halen ergens op een terras en eventueel wat dieper het centrum in gaan, als dat mogelijk is.
    Mijn vraag: zijn er mensen die dan willen komen? Mensen die het leuk vinden? Mensen met ideeën? Kom maar op! *O*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 16:22 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Omg, dat lijkt me zo gaaf om daar een keer heen te gaan :3
    Ik zeg doen. :Y)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zo slim hé hahaha. Lijkt me geweldig, maar ik weet niet of ik kan.


    Your make-up is terrible

    Omg, dat lijkt mij zo vet, en het is niet eens zo heel ver weg van mijn huis. Ik heb alleen ouders die nogal moeilijk doen, dus waarschijnlijk mag ik niet :c


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Omg, dat lijkt mij zo vet, en het is niet eens zo heel ver weg van mijn huis. Ik heb alleen ouders die nogal moeilijk doen, dus waarschijnlijk mag ik niet :c


    Ga stiekem? :') Doe ik ook, als ik kan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ugh, daar wil ik al heel lang naar toe, en ik wil al heel lang naar een meeting, maar ik ben de hele kerstvakantie op vakantie ):.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rider schreef:
    Omg, dat lijkt mij zo vet, en het is niet eens zo heel ver weg van mijn huis. Ik heb alleen ouders die nogal moeilijk doen, dus waarschijnlijk mag ik niet :c


    Redenatie: Amsterdam Dungeon is een veel bezochte plek, oftewel: openbaar. Er zijn camera's, overal mensen, er kan je niet zo snel iets overkomen. Daarbij: je gaat daarna wellicht de stad verder in naar een terras. Een terras is een openbare ruimte en niet een privé ruimte van één van de users. Je komt bij niemand thuis over de vloer of op afgelegen plekken: we zoeken de drukte en openbaarheid op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Voor degenen wiens ouders moeilijk doen: mogen jullie wel als er een moderator mee gaat? Dan wil ik me wel opofferen namelijk, al vind ik het doodeng, the Amsterdam Dungeon :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Voor degenen wiens ouders moeilijk doen: mogen jullie wel als er een moderator mee gaat? Dan wil ik me wel opofferen namelijk, al vind ik het doodeng, the Amsterdam Dungeon :P


    Oh ja, hoor! Ik heb een oom en tante er wonen, plus een nicht op kamers dus ik kan altijd vragen of ik daar mag logeren om overdag naar de meeting te gaan. Never been to AD, leek me al wel lang leuk. En er zijn al veel mensen die mee willen, wow. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    Voor degenen wiens ouders moeilijk doen: mogen jullie wel als er een moderator mee gaat? Dan wil ik me wel opofferen namelijk, al vind ik het doodeng, the Amsterdam Dungeon :P


    Oh, het lijkt me zo gaaf hè. Ik hou van dat soort dingen :3
    I don't know, mijn ouders weten niet dat ik Q heb, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Oh, het lijkt me zo gaaf hè. Ik hou van dat soort dingen :3
    I don't know, mijn ouders weten niet dat ik Q heb, haha.


    Mijn ouders wel, moet alleen nog wel vragen of ik naar de door mij georganiseerde meeting op Station Zwolle bij de AH to go mag gaan, vast wel. Ik moet sws in Zwolle zijn, want ik ga met vriendinnen winkelen a.s. zaterdag. [: But OT op je bericht: Ja, ik ben er meer van gaan houden. Ik hou van scary shit, ik kan er nu tegen. Mini me kreeg vroeger nachtmerries en zag haar kamer als het hol van de leeuw, ehh, Koningin van het Duister. En nee, dat was geen vrouwelijke variant op Voldie, het was mijn kinder fantasie. (cat)

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 18:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Mijn ouders wel, moet alleen nog wel vragen of ik naar de door mij georganiseerde meeting op Station Zwolle bij de AH to go mag gaan, vast wel. Ik moet sws in Zwolle zijn, want ik ga met vriendinnen winkelen a.s. zaterdag. [: But OT op je bericht: Ja, ik ben er meer van gaan houden. Ik hou van scary shit, ik kan er nu tegen. Mini me kreeg vroeger nachtmerries en zag haar kamer als het hol van de leeuw, ehh, Koningin van het Duister. En nee, dat was geen vrouwelijke variant op Voldie, het was mijn kinder fantasie. (cat)


    Ze wisten het eerst, totdat het eraf moet, maar Q verwijderd je account niet, dus kwam ik terug. Mwuhahaha. :Y) Nee, maar ik heb dit jaar zelf ook een meeting in Nijmegen georganiseerd, dus. Ik zeg dat ik iets met vriendinnen ga doen, haha.
    Ik oooook. Van horror en thriller enso :3 maar ergens weet je dat al. ^^ :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Limerry schreef:
    (...)

    Ze wisten het eerst, totdat het eraf moet, maar Q verwijderd je account niet, dus kwam ik terug. Mwuhahaha. :Y) Nee, maar ik heb dit jaar zelf ook een meeting in Nijmegen georganiseerd, dus. Ik zeg dat ik iets met vriendinnen ga doen, haha.
    Ik oooook. Van horror en thriller enso :3 maar ergens weet je dat al. ^^ :')


    Haha, ja, dat weet ik van de off-topic clan die ik ben gejoined. [: But, even terug spoelen: kan ik al een lijst maken van mensen die willen joinen aan de meeting?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm... klinkt wel leukk..
    Ligt er wel een beetje aan wanneer^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Roxas schreef:
    Hmm... klinkt wel leukk..
    Ligt er wel een beetje aan wanneer^^


    Tja, kerstvakantie. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sverige schreef:
    (...)

    Haha, ja, dat weet ik van de off-topic clan die ik ben gejoined. [: But, even terug spoelen: kan ik al een lijst maken van mensen die willen joinen aan de meeting?


    Indeed. (:
    And, yes, of course. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you