• Vlucht 454
    Iedereen heeft zijn eigen verhaal, en iedereen heeft een eigen reden waarom ze op 1 september op vlucht 454 stapte. Het vliegtuig vloog van Australië, Sydney om precies te zijn, naar Amerika.
    Maar het vliegtuig heeft Amerika nooit bereikt.
    In tegendeel. Het vliegtuig is spoorloos verdwenen.

    Tien overlevende van vlucht 454 zijn gestrand op een eiland, waarvan ze het bestaan niet wisten.
    Ze moeten zien te overleven, totdat ze gered worden van het eiland.
    Maar wat, als het vreemde dingen gebeuren op het eiland, er mensen verdwijnen, en er onbekende mensen worden gezien?

    # Gebaseerd op Lost.


    Wat heb ik nodig voor de rol?

    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    Uiterlijk (als in foto):
    Karakter eigenschappen:
    Reden waarom personage in Australie was:


    Ik wil er ook twee bekende personen in doen. Een voetballer (iets in die trant) en een filmster (of popster).
    Ik wil ook mannelijke personages, als het alleen maar vrouwelijke zijn, gaat heel het feest niet door haha. Nee, dan verzin ik er wel iets op, maar toch, ik heb heel graag ook mannelijke personages.

    Goed, als je dus graag in aanraking met de bekende persoon wilt komen, moet je het ook even melden en wie je dan als bekende persoon wilt hebben.
    OH. Denk wel een beetje aan de leeftijden. Het moet een beetje tussen de 20 en de 30 zijn, mag natuurlijk ook ouder!
    OH ENEN, als er nou meer mensen een rol in vullen (die ik ook echt leuk vind, en die ik in mijn verhaal wil gaan gebruiken) worden het meer dan tien overlevende hoor! (:



    Passagierslijst
    # Mary april Hilson
    # Tom Hanson
    # Amy Sydney Hale
    # Mary Jules Dawn
    # Imogen Zara McGale
    # Ethan Riley Doann
    # Liam Charles Gryfter
    # Jessica Carrefour
    # Mia Johnson
    # Riley Jane Wisdale
    # Max Grintwel


    IK HEB GENOEG PERSONEN.
    Wil je toch nog een rolletje? pb!

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 19:14 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Leuk idee!