• Een van mijn beste vriendinnen, had met een kennis van mij.
    Iemand die ik al mijn hele leven ken, en ik zie hem meer als een broer dan wat anders, dus het was al best raar om ze zo samen te zien.
    Maar anyway, gisteren las ik dus op facebook dat ze uit elkaar waren,
    en ik vroeg waarom,
    En toen heeft ze me verteld dat ze 5 weken zwanger is, en hij abortus wil, en zei niet.(Zei is 22, hij 17)
    & natuurlijk ben ik heel blij voor haar, want het is iets waar zei ook achter staat. & ze heeft altijd gedacht dat ze nooit kinderen kon krijgen, dus je kunt je voorstellen wat een verassing dat voor haar was.
    Maar haar nu dus ex-vriend, die staat er dus niet achter, en onze moeders zijn beste vriendinnen, dus ik zie hem ook nog steeds regelmatig maar ik voel me nu best vreemd, omdat ik toch het gevoel heb dat ik er tussen in sta.

    & on top of that,
    wist ze het vorige week al, en moest ik er op facebook achter komen?
    Ze zei dat ze het me wel wou vertellen, maar dat ze bang was dat ik het zou vertellen, aan mijn moeder of zijn moeder, omdat die ook regelmatig bij ons is. En dus voel ik me ook best kut, omdat ze me niet vertrouwd.

    En voor iedereen met de slimme opmerking 'en dan zet je het op internet' ze heeft het zelf ook op facebook gezet.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:50 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.


    Okay, sucks.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:52 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zwangerschap? Moesten ze maar geen seks hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Awh, damn. Dat is echt weird. Ik kan het van haar inderdaad ook wel begrijpen dat ze het wil houden, maar goed. Ik zelf zou denk ik ook geen kind willen op mijn zeventiende.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Denk niet dat ze je niet vertrouwde, maar dat ze gewoon bang was om het te vertellen. Succes though.

    Rizardo schreef:


    Okay, sucks.


    comfort in c h a o s

    Uneventful schreef:
    Zwangerschap? Moesten ze maar geen seks hebben.

    Nee, dan moest ze maar veilig seks hebben. Seks is natuurlijk. c:

    Anyway, dat is echt kut. :\


    your eyes are like stars in the night.

    Rizardo schreef:


    Okay, sucks.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    And I was like, oh my Fucking God, your title is so fucking annoying to read.


    OP: Fucking stupid. Youth+sex=//


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    Zwangerschap? Moesten ze maar geen seks hebben.


    HAHA, hoezo droog? Anyway, waarom hebben ze het onveilig gedaan? ze weten wat er van komt. :B


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Cerebellum schreef:
    Awh, damn. Dat is echt weird. Ik kan het van haar inderdaad ook wel begrijpen dat ze het wil houden, maar goed. Ik zelf zou denk ik ook geen kind willen op mijn zeventiende.


    Nee, ik snap hem ook wel.
    17 is ook jong.
    Maar we gaan allemaal met dezelfde mensen om,
    en iedereen is nu een kant aan het kiezen,
    en ik ben eigenlijk de enige die ze allebei goed kent,
    en er dus een beetje tussen in hangt (no_chears)

    Ik vind het gewoon kut, dat iedereen nu tegen elkaar gaat lopen bitchen,
    van 'ja maar zei heeft dit gedaan het is haar schuld'
    'ja maar als hij dit of dat had gedaan'
    & ik weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan.

    & ik weet best dat ik doodleuk gaan zeggen, ja zoek het maar uit ik bemoei me er niet mee. Maar wat voor een vriendin ben je dan?
    Als iemand niet eens tegen je mag vertellen wat haar dwars zit, of hoe ze zich voelt. Vrienden horen dat toch gewoon te kunnen zeggen, ookal is de situatie best appart.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Casual schreef:
    (...)

    HAHA, hoezo droog? Anyway, waarom hebben ze het onveilig gedaan? ze weten wat er van komt. :B


    Omdat zei dacht dat ze onvruchtbaar was.
    Verder weet ik het ook niet,
    maar dat is de hoofdreden, zegmaar.




    --
    & serieus, als je niet normaal kunt reageren zeg dan gewoon niks?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    & serieus, als je niet normaal kunt reageren zeg dan gewoon niks?


    Freedom. (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Omdat zei dacht dat ze onvruchtbaar was.
    Verder weet ik het ook niet,
    maar dat is de hoofdreden, zegmaar.


    Bitch is 22. Tenzij ze een handvol testen heeft gedaan en/of het gewoon bewezen is dat ze onvruchtbaar is, is ze niet onvruchtbaar. Slap. Excuus.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rizardo schreef:
    (...)

    Freedom. (wbw)


    Alleen omdat je de vrijheid hebt alles te zeggen,
    betekend niet dat je het ook hoeft te doen.
    Als je je ergens aan irriteert, of ergens het nu niet van inziet of weetikveel laat het dan lekker, en ga er geen tijd aan verspillen?


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Dat is inderdaad een lastige situatie. Ik kan me wel voorstellen dat die jongen nog geen kind wil op zijn zeventiende. Wat het vertrouwen van je vriendin betreft denk ik niet dat je je heel erg beledigd zou moeten voelen - zij is misschien wel heel blij met de zwangerschap, maar ze zal ook wel een beetje geschrokken zijn, zeker nu die jongen haar net heeft verlaten hierom. Het is best wel logisch dat jij dan niet de eerste bent waar ze naartoe gaat (als ze er überhaupt al met iemand over wilde praten) aangezien jij ook goed bevriend bent met die jongen. Dat hoeft niet iets persoonlijks te zijn, het is gewoon een vervelende situatie voor iedereen. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan