• Sommigen weten het misschien al, maar gisteren is mijn opa overleden. Maar nu heb ik dus nog de kans om hem te bezoeken in het funerarium. Hij is het eerste familielid dat overleden is, dus weet ik niet of het wel een goed idee is.
    Zijn er mensen die hetzelfde dilemma meemaakten, en wat hebben jullie toen gekozen, want ik weet het echt niet meer...


    Never run out of reasons to smile...

    Het ligt eraan, je moet het gewoon zelf weten.

    Toen mijn oma overleden was, had ik ervoor gekozen om te bezoeken, ik vond het maar een eng idee, maar ze lag zo vredig.

    Maar ja je echt zelf weten wat je wilt, ik heb mijn opa toen niet gezien, ik wou hem herinderen zoals hij vroeger was enzo.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Bij mijn opa(in het mortuarium, toen hij een paar dagen dood was) niet, bij mijn moeder(in het ziekenhuis toen ze nog geen uur dood was) wel.
    Je moet doen waar jij je het fijnste bij voelt. Heb ik ook gedaan en dat is goed geweest.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben niet meegegaan, ik wou wel maar durfde niet goed, en dan heef mijn papa gezegd dat ik beter thuis bleef..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    De laatste keer dat er iemand die ik goed kende overleed was toen ik een jaar of 4 was en dat was mijn oma. Mijn ouders besloten eerst ons niet te laten kijken, maar uiteindelijk hebben we het toch gedaan. Klein als ik was weet ik nog wel dat ik het fijn vond om tegen oma te praten
    Dus ik zou het wel doen

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 17:39 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Toen mijn opa overleed lag hij in het huis waar ik nu woon opgebaard. Ik heb een paar keer gekeken maar vond het raar om te zien.

    Toen mijn neefje overleden was ging ik dagelijks naar mijn oom & tante, waar hij ook opgebaard was en ging niet vaak kijken en als ik keek wilde ik zo snel mogelijk weg. Maar ik zou meegaan als ik jou was.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 17:41 ]


    <3