• Er werd me zojuist gevraagd waar ik mijn inspiratie vandaan haal, maar eigenlijk weet ik dat niet echt. Er komt vaak gewoon zomaar wat in me op.

    Dus, waar halen jullie je inspiratie vandaan? Of weten jullie dat ook niet?


    Happy Birthday my Potter!

    haha, ik kreeg die vraag ook vandaag (: idunno, het popt gewoon in mijn hoofd en als ik denk dat het idee iets is, dan ga ik er dingen rond verzinnen en zo ontstaat er langzaamaan een verhaal.


    And in that moment, we were infinite.

    Luisteren naar muziek en natuurgeluiden, en dan komen de ideeen naar me toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liedjes, ervaringen, bestaande verhalen, televisie.


    To infinity and beyond •

    Van alles. Natuur , muziek. En dan onstaan de grote lijnen op een white board (:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Uit zo ongeveer alles. Boeken, films, muziek, mensen of dingen om me heen en soms ook het nieuws. Maar de meeste dingen bedenk ik als ik 's avonds in bed lig en eigenlijk wil slapen, wat best wel irritant is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe niet aan inspiratie. Inspiratie komt niet, het is er altijd al. Maar het is een kwestie van herontdekken en schoonheid zien in alledaagse dingen.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Het gevoel in elk hoofsdtuk wat ik schrijf komt overeen met het gevoel wat ik op dat moment of die dag heb gehad (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Square schreef:
    Uit zo ongeveer alles. Boeken, films, muziek, mensen of dingen om me heen en soms ook het nieuws. Maar de meeste dingen bedenk ik als ik 's avonds in bed lig en eigenlijk wil slapen, wat best wel irritant is. :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Scum schreef:
    Ik doe niet aan inspiratie. Inspiratie komt niet, het is er altijd al. Maar het is een kwestie van herontdekken en schoonheid zien in alledaagse dingen.


    Hmmmm dat zou misschien kunnen verklaren dat ik niet echt weet waar mijn inspiratie vandaan komt :)


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Uit zo ongeveer alles. Boeken, films, muziek, mensen of dingen om me heen en soms ook het nieuws. Maar de meeste dingen bedenk ik als ik 's avonds in bed lig en eigenlijk wil slapen, wat best wel irritant is. :'D

    Zoo herkenbaar! :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vaak 's nachts broeien er allerlei ideeën in me op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muziek en ik kijk nogal vaak naar het weer om me heen dan, niet het weer op het journaal. Ook erg inspirerend. (:

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 11:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Van zoveel
    Als ik wandel met de hond heb ik vaak veel inspiratie, als ik fiets, als ik in de auto zit. Eigenlijk vooral als ik van de ene naar de andere plek ga
    Ook heb ik volgens mijn vriendinnen een hele grote fantasie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Als ik in de auto zit. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik iets aan het doen ben waar ik niet bij na hoef te denken komt het meestal.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the