• Topic 3 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    t/m LittleStars (pagina 19)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 14:41 ]

    Incest waarbij beide meerderjarige partijen instemmen zou niet bestraft moeten worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    De mode en de modellen op tv verpesten het zelfbeeld van vele jongens en meisjes


    26 - 02 - '16

    Paardrijden zou geen sport genoemd moeten worden.


    26 - 02 - '16

    Naast Nederlands zou op school ook les moeten gegeven worden in het plaatselijke dialect - zodat dat niet verloren gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ouders klagen te veel: Zo beroerd is de jeugd van tegenwoordig nou ook weer niet.


    26 - 02 - '16

    Buitenlanders moeten in hun eigen land blijven, hoe erg het daar ook is.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Opera schreef:
    De mode en de modellen op tv verpesten het zelfbeeld van vele jongens en meisjes


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    - De invloed van Amerika en China op de rest van de wereld zijn te groot.
    - Comazuipers moeten zelf hun ziekenhuiskosten gaan betalen.
    - Alle gamers zijn nerds


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Paardrijden zou geen sport genoemd moeten worden.


    Dat slaat nergens op. Als je het over schaken zou hebben zou ik je begrijpen..


    Aan niets denken is ook denken.

    Terroristen creëren we zelf.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat slaat nergens op. Als je het over schaken zou hebben zou ik je begrijpen..


    Dat vind ik dan weer nergens op slaan, Schaken is dan ook geen normale, maar een denksport.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Lexus schreef:
    (...)

    Dat slaat nergens op. Als je het over schaken zou hebben zou ik je begrijpen..

    Het zijn stellingen, ze hoeven niet ergens op te slaan. Ik vind wat Sting hierboven heeft gezegd ook nergens op slaan ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Het zijn stellingen, ze hoeven niet ergens op te slaan. Ik vind wat Sting hierboven heeft gezegd ook nergens op slaan ;p

    Nou bedankt, joh. Hoezo niet?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het communisme heeft alleen maar slechte dingen met zich meegebracht.


    26 - 02 - '16

    Sting schreef:
    (...)
    Nou bedankt, joh. Hoezo niet?

    Dat is mijn mening, dat mag toch? En ik vind niet dat wij zelf terroristen creëren. Ik kies er niet voor dat een of andere gestoorde islam gelovige een gebouw inrent en zichzelf opblaast (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.