• Topic 3 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    t/m LittleStars (pagina 19)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 14:41 ]

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat is mijn mening, dat mag toch? En ik vind niet dat wij zelf terroristen creëren. Ik kies er niet voor dat een of andere gestoorde islam gelovige een gebouw inrent en zichzelf opblaast (cat)

    Jawel, maar ik mag toch ook vragen waarom? En hoe denk je dat al die terroristengroeperingen zijn ontstaan in het Midden-Oosten? Vanwege Israël, en Israël wordt gesteund door het westen. Daarom kreeg ook de V.S. vliegtuigen op z'n dak. En de meeste leden van die groeperingen zijn pas ontstaan nadat de V.S. en Engeland gingen ingrijpen in Irak. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Jawel, maar ik mag toch ook vragen waarom? En hoe denk je dat al die terroristengroeperingen zijn ontstaan in het Midden-Oosten? Vanwege Israël, en Israël wordt gesteund door het westen. Daarom kreeg ook de V.S. vliegtuigen op z'n dak. En de meeste leden van die groeperingen zijn pas ontstaan nadat de V.S. en Engeland gingen ingrijpen in Irak. (cat)

    Dat is nogal kortzichtig vind je niet? Alsof alles door 1 land komt. Als ik al een land de schuld zou geven is het Amerika en hun superego.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Oromis: Amerikanen zien zichzelf als de ubermensch, maar de echte Amerikaan bestaat niet eens, sinds Europeanen de grond van de Indianen hebben gestolen. Dat terwijl Amerikanen volhouden dat ze de ubermensch zijn. Bah.

    En eh, stellingen:
    -De jeugd van tegenwoordig moet een stevige les in respect krijgen.

    -Een corrigerende tik bij kinderen helpt bij het opvoeden.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat weet ik Colibre. Maar het was makkelijker om ze allemaal Amerikaan te noemen dan alle gemixte rassen te gaan opsommen.

    Ben het trouwens een met beide van je stellingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Dat weet ik Colibre. Maar het was makkelijker om ze allemaal Amerikaan te noemen dan alle gemixte rassen te gaan opsommen.

    Ben het trouwens een met beide van je stellingen.

    Ja, klopt ja, maar ik ben gewoon geen fan van Amerika.

    En vroeger kreeg ik wel eens een tik met een pollepel van m'n moeder, dus ik heb het nodige respect voor haar nu. Wondermiddel tegen vervelende wangedragertjes. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat is nogal kortzichtig vind je niet? Alsof alles door 1 land komt. Als ik al een land de schuld zou geven is het Amerika en hun superego.

    Ja, hehe, Israël is ontstaan doordat de joden allemaal daar naartoe vluchtten omdat ze altijd al werden beschouwd als een minderwaardig ras, en na de holocaust was het dé plek om naartoe te gaan. Het hele westen is schuldig in principe. Maar nu heb ik het alleen maar over de terroristen die ons lastigvallen, maar terroristen ontstaan over het algemeen uit protest en extremistische waarden, dus uiteindelijk is er altijd wel iemand die ze heeft gecreëerd. Maar ja, laat maar :') Dit is nogal offtopic.

    Edit: Oh ja, plus het gekloot van Frankrijk en Engeland met de mandaatgebieden, dus er zijn sowieso meerdere schuldigen aan de Midden-Oosten kwestie. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:04 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    SICKENING schreef:
    (...)
    Ja, klopt ja, maar ik ben gewoon geen fan van Amerika.

    En vroeger kreeg ik wel eens een tik met een pollepel van m'n moeder, dus ik heb het nodige respect voor haar nu. Wondermiddel tegen vervelende wangedragertjes. :Y)


    Ik werd aan mijn haren getrokken of geslagen, niet echt leuk maar het heeft me wel opgevoed.


    26 - 02 - '16

    Sting schreef:
    (...)
    Ja, hehe, Israël is ontstaan doordat de joden allemaal daar naartoe vluchtten omdat ze altijd al werden beschouwd als een minderwaardig ras, en na de holocaust was het dé plek om naartoe te gaan. Het hele westen is schuldig in principe. Maar nu heb ik het alleen maar over de terroristen die ons lastigvallen, maar terroristen ontstaan over het algemeen uit protest en extremistische waarden, dus uiteindelijk is er altijd wel iemand die ze heeft gecreëerd. Maar ja, laat maar :') Dit is nogal offtopic.
    Edit: Oh ja, plus het gekloot van Frankrijk en Engeland met de mandaatgebieden, dus er zijn sowieso meerdere schuldigen aan de Midden-Oosten kwestie. :Y)


    Ben het helemaal met je eens. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Er is laatst een jongen doodgegaan en hij is gecremeerd ( als je het zo schrijft.) ik hoop dat alles goed gaat met wat er nog over is van hem zelf. En ik wens veel sterkte aan zijn moeder, vader en broertje en al zijn vrienden en familie. Mijn zus is er nog kapot van...

    ilovehazzax schreef:
    Er is laatst een jongen doodgegaan en hij is gecremeerd ( als je het zo schrijft.) ik hoop dat alles goed gaat met wat er nog over is van hem zelf. En ik wens veel sterkte aan zijn moeder, vader en broertje en al zijn vrienden en familie. Mijn zus is er nog kapot van...


    Sorry dat ik het zeg, maar wat heeft dit met de stelling van de week te maken?


    26 - 02 - '16

    Alle scholen zouden openbaar moeten worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Men zou haarproducten uit moeten vinden (dingen als haarlak and stuff) waar je haren niet vettig en vies van worden.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 10:40 ]


    26 - 02 - '16

    Er zouden straffen gelegd moeten worden op het opdringen van religies.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Er zouden straffen gelegd moeten worden op het opdringen van religies.

    Agreed!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nederlanders pakken veel te snel de auto