• Topic 3 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    t/m LittleStars (pagina 19)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 14:41 ]

    Hashirama schreef:
    (...)
    Zijn wij dan geen onderdrukkers om dat te bepalen voor een ander?


    Nee. Het is gewoon een feit dat het als onderdrukking gebruikt wordt.
    Dit is een vrij land, zonder onderdrukking. (en ik weet dat sommigen van mening zijn dat je in een vrij land dan toch "mag doen wat je wilt", om het zo te stellen, maar dan kun je dat even goed over moord ook zo beginnen)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)

    Nee. Het is gewoon een feit dat het als onderdrukking gebruikt wordt.
    Dit is een vrij land, zonder onderdrukking. (en ik weet dat sommigen van mening zijn dat je in een vrij land dan toch "mag doen wat je wilt", om het zo te stellen, maar dan kun je dat even goed over moord ook zo beginnen)
    Ik ken toch echt wel een vrouw die ik nog nooit zonder boerka hem zien lopen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mensen, blijf ontopic


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cairde schreef:
    (...)Ik ken toch echt wel een vrouw die ik nog nooit zonder boerka hem zien lopen.

    Waar slaat dat nu op? Ik zeg dat dat onderdrukking is, dat is mijn mening, ik zeg niet dat floempie opeens alle boerka's verdwenen zijn.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aravis schreef:
    (...)
    Waar slaat dat nu op? Ik zeg dat dat onderdrukking is, dat is mijn mening, ik zeg niet dat floempie opeens alle boerka's verdwenen zijn.
    Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor? Ik zeg alleen maar dat ik een vrouw ken die ik nog nooit zonder boerka heb zien lopen(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...) Je hoeft niet zo aanvallend te doen hoor? Ik zeg alleen maar dat ik een vrouw ken die ik nog nooit zonder boerka heb zien lopen(cat)

    Ik bedoelde niets aanvallend, ik zeg gewoon dat ik je reactie niet echt goed snapte...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kijk eerst naar jezelf voordat je anderen veroordeeld.


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Mensen moeten beter kijken voor ze iets zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eledhel schreef:
    Ze zouden alle bossen en natuurplekken verboden voor auto's/brommers/scooters/enz. moeten maken.

    Gelukkig zijn is een keuze die een mens zelf kan maken.


    You are beautiful, you are love.

    Sommige dingen overkomen je gewoon en zijn niet te kiezen.


    26 - 02 - '16

    Er zijn teveel 1D en JB verhalen op Quizlet, daar zijn ook fansites voor!
    (Niet geheel mijn mening)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 17:38 ]


    Pedin i phith in aníron, a nin ú-cheniathog

    - Natuurgebieden moeten afgesloten worden zodat men niet nog meer stuk kan maken.
    - Alle meisjes moeten direct aan de pil wanneer ze voor het eerst hun maandstonden hebben.
    - Ouders moeten ook een account aanmaken bij de social media sites zodat ze hun kinderen in de gaten kunnen houden.
    - Mobieltjes moeten in alle scholen verboden worden.
    - Nederland moet de grenzen sluiten en geen buitenlanders meer toelaten.
    - Door de technologie van tegenwoordig worden de jongeren lui.
    - Iemand die een moord heeft gepleegd, hoort de doodstraf te krijgen.
    - Make up moet op de basisschool verboden worden.

    Zo, dat was het wel zo'n beetje. ^^
    Dit is trouwens niet per se mijn mening.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 17:51 ]

    Geen rooie cent hebben, niet opgeleid zijn en in de drugshandel gaan. Verstandig?

    (Ik zit zelf niet met het probleem.)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 18:05 ]


    Whut

    - Zelfmoord zou legaal moeten zijn en medisch ondersteund worden, zolang het weloverwogen beslissing is.
    - Als een Europese allochtoon een misdaad begaat zou hij of zij veroordeelt moeten worden in eigen land.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 18:08 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'