• Topic 3 is inmiddels ook al weer vol =D
    Heb jij een goede stelling bedacht voor 'De stelling van de dag'?

    Post hem dan hier!

    t/m LittleStars (pagina 19)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 sep 2013 - 14:41 ]

    Genderklinieken, waarbij wordt geregeld dat de baby, die op komst is, een Jongen of een Meisje is, moeten verboden worden.


    Tijd voor koffie.

    De mens zou zich minder moeten bemoeien met onder andere zwangerschappen beïnvloeden, mensen klonen en cellen.


    26 - 02 - '16

    Iemand zou pas aan een talentenjacht o.i.d. op tv mee mogen doen als hij/zij zijn/haar middelbare schooldiploma heeft gehaald.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou dit een mooie zijn?

    Als bij de vooruitgang van gelijkheid tussen man en vrouw de vrouw de voordelen van de man krijgt (zoals stemrecht in een ver verleden), moeten mannen ook recht op de voordelen van de vrouw krijgen (zoals openbaar emoties mogen uiten)

    Ik vind het als man zijnde oneerlijk dat er van mij wordt verwacht dat ik bijv. het zware tilwerk moet verrichten als iets verplaatst moet worden, of dat ik actief moet sporten ipv iets creatiefs doen.

    Mensen jonger dan 16 jaar zouden niet mee moeten doen aan talentenjachten.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    Mensen jonger dan 16 jaar zouden niet mee moeten doen aan talentenjachten.
    In de meeste gevallen is dat zo. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)In de meeste gevallen is dat zo. (:


    Toch niet. In 't beste van got talent, zag ik een jochie van een jaar of twaalf.


    26 - 02 - '16

    Nahh, ik ben slecht in stellingen, maar ik heb er hier 1 tje: Mooi of lelijk bestaat niet


    Wie gedachten zaait, kan daden oogsten; wie woorden zaait, zal letters oogsten - Baer-Oberdorf

    Cult schreef:
    (...)

    Toch niet. In 't beste van got talent, zag ik een jochie van een jaar of twaalf.


    Ze zei in de meeste gevallen, Got Talent is een van de weinigen die dat niet doen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je kunt een depressie niet helemaal verwerken, aangezien het een deel van jezelf is.


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    M13Vulpecula schreef:
    Zou dit een mooie zijn?

    Als bij de vooruitgang van gelijkheid tussen man en vrouw de vrouw de voordelen van de man krijgt (zoals stemrecht in een ver verleden), moeten mannen ook recht op de voordelen van de vrouw krijgen (zoals openbaar emoties mogen uiten)

    Ik vind het als man zijnde oneerlijk dat er van mij wordt verwacht dat ik bijv. het zware tilwerk moet verrichten als iets verplaatst moet worden, of dat ik actief moet sporten ipv iets creatiefs doen.


    Mannen mogen hun emoties uiten, mensen gaan er alleen vreemder naar kijken dan bij vrouwen. Dat is een menselijke zwakte, daar kan de wet niet veel aan doen. Dat vrouwen mogen stemmen, lijkt me logisch. Dat zijn dingen waar de wet iets aan kan doen, maar emoties niet.
    Daarnaast, vrouwen hebben ook nog steeds nadelen ten opzichte van de man. Mannen hebben bijvoorbeeld het imago van sterker te zijn,...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Alles is een illusie.


    I will keep watch.

    Legaal drugsgebruik moet verboden worden in Nederland.


    We can learn to love again.

    Hmm, ik ben slecht in stellingen verzinnen :X.

    - Mensen krijgen te vaak etiketten opgeplakt ("autist", "ADHD", "hoogbegaafd",...)
    - Ouders moeten hun kinderen zelf laten kiezen of ze wel of niet gedoopt willen worden
    - We zijn nog altijd veel te racistisch en bevooroordeeld
    - Grappen maken over (chronische/ernstige) ziektes is eigenlijk gewoon racisme


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Mannen mogen hun emoties uiten, mensen gaan er alleen vreemder naar kijken dan bij vrouwen. Dat is een menselijke zwakte, daar kan de wet niet veel aan doen. Dat vrouwen mogen stemmen, lijkt me logisch. Dat zijn dingen waar de wet iets aan kan doen, maar emoties niet.
    Daarnaast, vrouwen hebben ook nog steeds nadelen ten opzichte van de man. Mannen hebben bijvoorbeeld het imago van sterker te zijn,...


    Ik vind dat het er vreemder naar kijken bij mannen dan bij vrouwen, dat die reputatie geleidelijk weg zou moeten gaan, dat het in de normen en waarden normaler zou worden.

    En het "mannelijke" imago van sterker zijn... Ik ben meer een persoon van weten ipv kracht, en ik ken ook wel vrouwen van ongeveer mijn leeftijd die sterker zijn dan ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt