• Hey,

    Ik heb even een vraagje over de mensen die Harry met de Ressurection Stone terug had laten keren.
    Toen Harry weer "tot leven" was gekomen nadat Voldie hem had vermoord, zag hij de mensen die hij had laten terugkeren toen ook nog, of waren ze toen weer verdwenen? In de film waren ze er maar heel eventjes, dus ik snap het niet meer echt...
    En nog iets, wist Snape van de Deathly Hallows en wat je met die steen kon doen? Ik heb het nodig voor mijn verhaal =P

    Alvast bedankt!

    EDIT: Nog een vraag, sorry. Zou Snape, ondanks dat hij Deatheater is, Lily terug kunnen laten keren of gaat dat niet omdat hij ooit trouw was aan Voldemort?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 11:35 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, hij had de steen laten vallen en kon hen daarna niet meer zien. En ik weet niet of Snape er van wist, daar wordt nooit iets over gezegd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee Snape wist ook niks over de gruzielementen. Dus ook niet over de hallows.
    En Harry liet inderdaad de steen vallen (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Snape wist er niet van en na nadat harry de steen heeft laten vallen waren ze weg

    (Heeft alle boeken min. 6 keer gelezen(cool))


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    iPotter schreef:
    Nee, hij had de steen laten vallen en kon hen daarna niet meer zien. En ik weet niet of Snape er van wist, daar wordt nooit iets over gezegd.

    Okay, bedankt =3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En nee nogmaals Snape wist er niets van...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Godric schreef:
    Nee Snape wist ook niks over de gruzielementen. Dus ook niet over de hallows.
    En Harry liet inderdaad de steen vallen (':


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als Snape er van zou weten, bedoel je? Ik snap eigenlijk niet wat dat met Voldemort te maken heeft. Ik neem aan dat iedereen de doden terug kan zien met die steen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LoveLost schreef:
    En nee nogmaals Snape wist er niets van...

    Maar als ie er nou wel van wist, want in mijn story doet hij er alles aan zijn verdriet te laten stoppen en Lily te laten terugkeren. Zou hij het wel kúnnen, want hij is/was een deatheater enzo...
    Damn, op zulke momenten wil ik gewoon dat ik even JKR kan opbellen met de vraag of dat kan =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    iPotter schreef:
    Als Snape er van zou weten, bedoel je? Ik snap eigenlijk niet wat dat met Voldemort te maken heeft. Ik neem aan dat iedereen de doden terug kan zien met die steen.

    Ik dacht, deatheaters kunnen geen patronus oproepen. Misschien gold dat wel voor meer dingen, dat deatheaters dat niet kunnen enz.?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Je moet niet vergeten, dat Snape goed was, altijd geweest. Lucius Malfoy kan ook een patronus oproepen hoor (krul) Het heeft iets met talent en vrolijke herinneringen te maken, Snape kan ook een patronus oproepen, remember? Iedereen kan de resurrection stone gebruiken, alleen mensen worden er niet permanent door terug gebracht. Snape wist ook niet van de steen, dusja x] Bijna niemand deed dat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Je moet niet vergeten, dat Snape goed was, altijd geweest. Lucius Malfoy kan ook een patronus oproepen hoor (krul) Het heeft iets met talent en vrolijke herinneringen te maken, Snape kan ook een patronus oproepen, remember? Iedereen kan de resurrection stone gebruiken, alleen mensen worden er niet permanent door terug gebracht. Snape wist ook niet van de steen, dusja x] Bijna niemand deed dat.

    Okay, bedankt!
    Eigenlijk had ik het zelf moeten weten, als Potterhead. Slechte ik x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ecanus schreef:
    Je moet niet vergeten, dat Snape goed was, altijd geweest. Lucius Malfoy kan ook een patronus oproepen hoor (krul) Het heeft iets met talent en vrolijke herinneringen te maken, Snape kan ook een patronus oproepen, remember? Iedereen kan de resurrection stone gebruiken, alleen mensen worden er niet permanent door terug gebracht. Snape wist ook niet van de steen, dusja x] Bijna niemand deed dat.


    Dit ja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oppugno schreef:
    (...)
    Maar als ie er nou wel van wist, want in mijn story doet hij er alles aan zijn verdriet te laten stoppen en Lily te laten terugkeren. Zou hij het wel kúnnen, want hij is/was een deatheater enzo...
    Damn, op zulke momenten wil ik gewoon dat ik even JKR kan opbellen met de vraag of dat kan =P

    Kun je doen want er staat eigenlijk nix van in het boek


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."