• Ik hou van de maand december, seriously! En jullie?
    Dit is waarom ^^ :

    - Chocolademelk drinken + Harry Potter film kijken + de openhaard aan = amazing.
    - Schaatsen!

    - Kerst
    Oooh, ik heb echt zo'n zin in kerst! Dat is altijd zo gezellig... Lekker met de familie dineren... Heerlijk. (:

    - Sinterklaas
    Wij doen met sinterklaas altijd met de familie een sinterklaas spel. Zo gezellig! En jullie?

    - Oud & nieuw
    Vuurwerk, gezelligheid, champagne... simply amazing.

    Wat vinden jullie het leukst aan december? Of houden jullie juist niet van december?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het leukste aan december vind ik kerst en Oud & Nieuw.
    Oh en ook 14 december, want dan zijn mijn vriend en ik anderhalf jaar samen (en volgend jaar dan twee en een half jaar etc etc..)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ik hou ervan door al die gezelligheid die bij Kerst en Oud en nieuw erbij komen.En niet vergeten: vakantie (hoera)


    -

    Ik hield van december omdat je dan lekker met je vriend op de bank kan kruipen en knus tegen elkaar aan zitten enzo... Dat gaat nu niet. Dus ik zie er eigenlijk niet zo naar uit dit jaar.


    Life is hard and then we die

    Sinterklaas, ik heb dat echt 16 jaar lang mogen vieren en het is super gezellig vooral wanneer broertjes/zusjes/jijzelf nog gelooft ^^ En dan die lekkernijen, met z'n allen voor de kachel en liedjes zingen ^^ Ja, Sinterklaas is het leukste ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Sinterklaas & Kerst vier ik niet, ik heb nu al een oudennieuw dilemma omdat ik niet weet met wie ik het moet vieren. nu al.

    Ik houd sowieso van de hele herfst/wintersfeer. :)
    Kerstlichtjes en liedjes, en koekjes, en chocolademelk, en heerlijk frisse lucht en prachtige kleuren, en ALLES! Ja, ik houd van december. =3


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Vreselijk, december betekent winter, dus kou... :(


    Bad decisions make good stories.

    Ik vind het een leuke maand, maar het betekent ook dat ik veel zit opgescheept met mijn familie, die ik niet mag. Dus liever niet.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind het te koud. (no_chears) 's Ochtends om zeven uur in de kou op je bus wachten is not that great.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 23:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ben echt gek op December^^
    Op 24 December word ik eindelijk 14^^
    Het nadeel is wel dat het zo koud is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MirLiam schreef:
    Ik hou van de maand december, seriously! En jullie?
    Dit is waarom ^^ :

    - Chocolademelk drinken + Harry Potter film kijken + de openhaard aan = amazing.
    - Schaatsen!

    - Kerst
    Oooh, ik heb echt zo'n zin in kerst! Dat is altijd zo gezellig... Lekker met de familie dineren... Heerlijk. (:

    - Sinterklaas
    Wij doen met sinterklaas altijd met de familie een sinterklaas spel. Zo gezellig! En jullie?

    - Oud & nieuw
    Vuurwerk, gezelligheid, champagne... simply amazing.

    Wat vinden jullie het leukst aan december? Of houden jullie juist niet van december?
    m

    Ik ben het zo eens met jou..


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Kerst, ah, gezellig op de bank zitten met een warme beker chocolademelk en kerstfilms kijken. Heerlijk. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb echt zo'n hekel aan December en al die stomme feestdagen en die vreselijke kou -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    December is denk ik wel mijn lievelingsmaand.
    De gezelligste maand van het jaar.

    Sinterklaas vier ik niet meer, en voor de rest is het bij ons nooit echt gezellig geweest die maand door ruzie's etc etc.. Ben benieuwd hoe het dit jaar word maar ik verheug me er niet té veel op aangezien ik wel weet dat het toch weer een klote maand voor mij word ><'


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.